rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 6 November 2013

tanda-tanda cinta semakin pudar !

assalamualaikum w.b.t


 Malas angkat telefon..
♥ Taip sms pun pendek2 jer..
♥ Dengan orang lain dia boleh cakap ‘single’..!
♥ Bagi alasan.'awak nie terlalu baik untuk saya.saya tak layak untuk awak.'
♥ Bila kita cakap “i love u”, dia balas ‘K” ja..?!!
♥ Ada apa-2 hal asyik cakap malas, malas, malasss ja..
♥ Sudah pandai bergurau secara kasar n menyakitkan hati..
♥ Dia dah x kisah kalau tak jumpa pun..sebulan x jumpa lagi bagus..
♥ Apa kita buat dah tak betul dimata dia..
♥ Dia nampak kelemahan kita lebih dari kebaikan..
♥ Dia dah tak kisah apa yang jadi pada kita..
♥ Susah nak senyum @ gurau2 macam dulu-dulu..
♥ Dulu-dulu asal nak keluar dating jer mesti nak pakai baju matching..sekarang dah .taknak.. rimas katanya..poyo plak dah katanya sekarang..
♥ Dulu boleh jer bergayut berjam-jam.. sekarang 5 minit pun susah,..katanya hp cepat panas...

#erkk saja je share. haha betul ke nie? aku copy dan paste di sini ok. siapa terasa sila angkat jari dan tunding pada diri sendiri. haha aku? err siapa yang kenal aku dia tahu la hati aku sekuat mana. peace yoww. :D

*belek entry2 lama terjumpa entry nie. so aku repost. idea makin menjunam !* -_-

9 comments:

Sally Samsaiman said...

ehem..ehem... :D

Lieya Von Jay said...

memang 100% betol!

♥ Lia Abdillah ♥ said...

akk kuat? kuat mcm mne tu? :_)

Aefa Aerisya said...

haha. betol2~ dulu2 kalau xde krdt sanggup bantai enpon adik2. skrg, kalau xreply msg mesti alasan takde krdt.

asha hana said...

@sally ehem2 kenapakah? haha

asha hana said...

@lieya yeahh semestinya. heheh :D :D

asha hana said...

@lia err kuat la. kuat manahan perasaan mungkin? haha :P

asha hana said...

@aefa heheh aikk macam ada pengalaman je yank? hik hik :P :P

Aefa Aerisya said...

hahaa.. takdelah~~ :P :P ;P

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome