rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 2 November 2013

tercetusnya pergaduhan !

assalamualaikum w.b.t



selama nie aku dok diam je bila si bangla tu tinggi suara dengan aku. sebab aku budak baru kerja kan. plus aku nie perempuan sorang yang jaga situ. so bila aku dah masuk 3 bulan keje situ baru lah hari nie aku berjaya buat dia terdiam. geram seyh ! cakap kau semua nak menang. weyh ! datang negara orang kena ikut rule orang. jangan buat kepala sendiri ! no manners !

aku kerani sementara dekat situ. jadi yang tukang kira gaji aku dengan madam la kan. bila gaji dia kurang dia marah2 padahal ada barang yang dia kena ganti rugi tapi dia tak nak mengaku yang tu salah dia. dan dia kerja asyik nak berhutang je. buat kerja malas. so bila tolak dari gaji dia pandai pulak ada je tak puas hati.

yang pasal budak dua ekor yang dok menggatal tu padan muka ! kan aku dah kata diam2 ubi berisi. suka hati aku lah nak sombong ke apa ke. aku rasa puas sebab dapat tinggi suara. say congrats to me yeah ! jadi harap lepas nie dorang tak berani la nak ulang perangai buaya biawak dorang tu. ! -_-

#ok salam maghrib. :)

12 comments:

Aefa Aerisya said...

sbr2.. tu lah.. org baru berani la buli.. haaa rasekan org baru ngamuk. hihi

Pha Is said...

congrats... hehhe..

Lieya Von Jay said...

selalu bangla rajin yang ni pemalas plak ekk. prngai hudoh macam ni memang tak leh biaq la.. memang patut p[on hana berkeras mcm tu

adrianna syaz said...

Haha..baru kau tau..ckp kat bngla tu..:D

Sally Samsaiman said...

LOL...jaga diri dik...takut kang ada yg tak puas hati..tau

mirza syazwina said...

garangnye,bgus3,,bia jual mahal kan..taniah akak,

asha hana said...

@aefa haa kan? baru pada muka. geram seyh. haih -_-

#sabar yang akhirnya meletus jua. haha

asha hana said...

@pha is haha terima kasih terima kasih. :D

asha hana said...

@lieya hana pown pelik kak. first time jumpa bangla pemalas mcm nie ! kan? baru hana rasa puas. -_-

asha hana said...

@adrianna amboi. haha awak pulak jadi tukang cakap ea. boleh je cakap dengan dia. takut dia tak paham pulak. haha

asha hana said...

@sally sebenarnya hana pown risau akak. hmm bangla nie lain cket. lahai. doakan hana selamat ea. :)

asha hana said...

@mirza haha kadang2 kena garang dik. kalau lama2 biarkan nanti orang pijak kepala. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome