rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 22 November 2013

"tuhan harun" si ajaran sesat !

assalamualaikum w.b.t


semalam tengok berita harian. kes ajaran sesat lagi. alahai alahai. nie pengganti ayah pin agaknya. -_-

ok. harun nie pernah ditahan pada April lalu kerana didakwa menyebarkan ajaran sesat. dunia semakin tua tapi terlalu banyak kes2 seperti nie. dunia dah sampai penghujung. ALLAH. T_T

BACA SETERUSNYA. dekat sini sumber yang full. ok bye. !

5 comments:

Aefa Aerisya said...

harap kita tak tersesat kan..kadang2 taksub tu yg wat kita semakain sesat..

Sally Samsaiman said...

sebab itu , IMAN tu kena jaga :)

mirza syazwina said...

semoga dijauhkan dari beda2 macam nie...

Lieya Von Jay said...

mereka makin sesat ^_^ harap kita berpegang pada ajaran Islam ^_^

Azhafizah Md Nor said...

jangan kita ikut yang sesat ni.

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome