rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 23 December 2013

aku dah ada cop sendiri !

assalamualaikum w.b.t


yeayy. aku dah ada cop sendiri. haha suka seyh. nampak tak apa yang tertulis? haihh mintak2 aku dapat kerja dalam wad dan bukannya klinik kesihatan je. sebab kerja dekat wad pengalaman luas dan mencabar. so kalau nak transfer ke klinik pown tak terkulat-kulat aku nanti. hik2. :D

#ok macam dah lama gila aku tak jenguk korang. nk BW kejap ! bye !

11 comments:

Fizalinolie said...

Dah kerja nanti mesti banyak lagi idea nak update kan...

nanakimie said...

wah bestnya da ada cop senirik,hihi

cik violet said...

comey sign :)

Pha Is said...

tahniah..
igtkan tadi cop watermark gambar.. hehehe

header tukar lagi erk...

mirza syazwina said...

bestnya ada cop sendiri ! >_<

Lieya Von Jay said...

wah best ada cop seniri :)

Norhasniza Khalid said...

hohoho.. hebat mu..
singgah menabung pagi...

Mime MF said...

nak cop sendirik jugak...haha...:P

Sally Samsaiman said...

header baru, cop baru...perghhh...sume baru!

aisya said...

wah, cop sendiri tuu. hehe

Azhafizah Md Nor said...

lepas ni cop je la kejenye kan

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome