rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 15 December 2013

aku di alam fantasi ! ^_^

assalamualaikum w.b.t

sesekali berangan nak berada di alam fantasi. haha background aku amik dekat encik google.

-VE feedback aku terima. +VE feedback pown aku terima. sebab banyak lagi yang aku kena belajar.

#KAK INA kata dah boleh amik tempahan nie untuk header. haha ada ke yang nak tempah kalau takat simple mcm header aku tu ha? haihhh so by now aku tengah belajar untuk buat background sendiri pulak. tadi aku belajar macam mana nak park kereta. sakit tangan gua nak pusing stereng tu haa. dan migrand sampai ke petang sebab tak makan tengahari. padan muka. -_-

13 comments:

mirza syazwina said...

makin lama makin pandai la akak nanti ^_^

Aefa Aerisya said...

pororo tu comelllllll.. mnk jugakkkkkkkkkkkk

Khamsi Abdullah said...

alamak..sampai sakit tangan?

Azhafizah Md Nor said...

alam fantasi memang seronok tapi jangan berangan lebih..back to reality..boleh asah skills tu lagi hana :)

Mime MF said...

chaiyok2...practice makes perfect...hehe:D

Lieya Von Jay said...

ok lah tu hana.. ada bakat jugak kan.. akak ni habok pon xdak

encikarman.com said...

boleh start ambik tempahan nih, good luck girl

aisya said...

lama2 nanti pandai lah tu.. makin cantik dah.. hehe

Cikgu Norazimah said...

ada skil ! boleh terus asahkan bakat yang ada, cm CN ni nama jer belaja Sn Komputer, tapi mmg tak kretip ! hehe

Norhasniza Khalid said...

hai dear, miss u laa...

singgah dan menabung di petang hari..

Sally Samsaiman said...

Hehe...bole la tu...hehe...amboi..driving smpi sakit tgn..?

Pha Is said...

hahha.. sama la... masa 1st time belajar naik kereta, rasa lenguh tangan pulas stereng kereta.. dok biasa naik moto je, x de la keras sangat nk pusing handel moto.. hehe

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

comel dah tu.. belajar bawa kereta memang sakit badan sebab stering di tempat belajar selalunya keras.. alhamdulillah beli kereta cari yang ada power stering, dah tak sakit lagi badan.. hehe..

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome