rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 29 December 2013

apa motif mimpi nie??

assalamualaikum w.b.t


tadi siang aku tertidur la. maybe sebab penat belajar lesen bagai kan pagi tu. then lelap kejap mata nie. lepas tu terjaga sebab si bontong call dari sana. then lepas dah borak kejap terus datangnya mimpi seram menyeram !

suspen nya bunyi. haha aku ada program apa entah 2 hari 1 malam. pada pukul 12 lebih pada waktu tengah malam. aku sorang2 je masa tu dekat area taman rumah aku. yang paling tak boleh blah kawan dalam program aku tu dak afina pelakon dalam cita playboy itu suami aku hahahahha apa kejadahnya??

aku ternampak ada ponti tersangkut dekat pokok. terus aku berjalan cari arah tujuan. masa tu kaki aku menggeletar kemain lagi. then ktorang kena tangkap pulak ramai2 utk buat anak pakai tabung uji. apa nie?? karutnya ! lepas tu terlepas sebab ada sorang bidan nie tak nak bersubahat then lepas kan ktorang. balik je rumah aku cakap dengan ibu masa tu ramai2 dan aku perasan aku ada cakap lepas tersedar dari mimpi. rupanya aku sorang2 je dalam bilik tak ada ibu. -_-

nampak sangat mimpi yang mcm real tapi banyak mitos. korang tak faham sudah haha the moral of the story, jangan tidur waktu siang dan mimpi itu mainan syaitan.  :D

6 comments:

Akeyla Azmi said...

ish kak hana niiii this story is so creepy ok. Hm nasibaik qila tak takut hohohoho

baca doa before tidor ye lain kali hihih xD

sleep well, dont let the bed bugs bite!!!!

Gee Lion said...

cik hana oi.. tidur pepetang kang malam dah jadi susah nak tidur.. naya-2..

mirza syazwina said...

boleh buat filem seram la mimpi kak hana ni..hehee

Fizalinolie said...

Haha... Siap ada afina lagi dlm mimpi. Biasanya tidur lepas asar selalu mimpi... Moral of the story. Cuci kaki before tidur.

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

wah.. siap ada watak afina lagi dalam mimpi adik..

Sally Samsaiman said...

lain kali cuba mimpi kak sally kawen dgn yonghwa...baru real! :P

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome