rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 24 December 2013

apa yang kita ada sekarang tak bawak ke mati !

assalamualaikum w.b.t


bangga dengan apa kau ada? semuanya pinjaman. semuanya tak ke mana. bukan boleh bawak sampai ke mati. beringatlah kawan. pada akhirnya kita akan kembali padaNYA tanpa membawa apa2 pinjaman dari DIA. :')

#sebenarnya aku nak buat giveaway. tapi ada tak yang sudi nak jadi sponsor. haha aku dah dapat dah dua orang. tapi tunggu aku dah tak sibuk dalam persiapan ke kerajaan la kan. tp kalau ada la yang nak jadi sponsor. haha k bye !

8 comments:

Fatin Hazwani said...

nice sharing kak :) aten boleh jadi sponsor kalau nak hihi..

Invisible Me said...

Peringatan untuk yg menaip komen ni. TerimA kasih :)

Anne Nurain said...

anne pun boleh jadi sponsor jugak.. hihi.. :D

Norhasniza Khalid said...

terima kasih atas perkongsian hana..

TelingaBulat said...

time kasih mengingat kan tb hana ;)

aisya said...

betul tu. terima kasih kerana mengingatkan.. :)

Pha Is said...

yup.. jgn bangga. dunia hanya sementara..

Azhafizah Md Nor said...

berwasatiah dah memadai..kalau ade rezeki inshaAllah boleh sponsor.

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome