rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 17 December 2013

button follower hilang?

assalamualaikum w.b.t

curi dekat encik google.

perasaan tak perasan tak. button follower tak ada? ramai blogger yang lalui benda sama dengan aku. kenapa erk? -_-

ok by now aku tengah buat dan edit blog mr.bontong. nanti ada masa aku review bila dah selesai. in sha ALLAH. hik2. adik aku kata kalau untuk dia semua kau boleh buatkan, kan? aku cakap kau pown macam tu jugak. aku editkan jugak. lepas tu jelir2 lidah kat aku. annoying punya budak. haha k bye !

11 comments:

Mama Darwiish said...

haah sampai bila ek dia nk hilang

susahkan nk tau follower status

Cikgu Norazimah said...

aha, baru perasan sebab ada sorang blogger update psal benda ni dekat fb, harap tak lama benda ni

adrianna syaz said...

ah ah ilng..knapa eh..

nanakimie said...

hihi....takmo jeles2 ye adik^^

aah la dear,nana pun baru perasan,huhu....

Azhafizah Md Nor said...

kejap je tu..no worries :)

Invisible Me said...

Ramai jugak yg kata button tuu tak berfungsi buat masa sekarang..

Pha Is said...

tu ada je tu.. hehe

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

malam tadi akak baru perasan dia hilang.. pagi ini alhamdulillah dia dah kembali.. hehe..

Aefa Aerisya said...

hilang eh?? aefa tak perasan pon tauuu hahah

ana likes said...

nasib bek dah elok semula

mirza syazwina said...

tak perasan plak hilang..huhuu..amboi..akak sekarang ni pandai edit blog orang,bleh buat bisnes la camnie,kan kan.. :D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome