rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 27 December 2013

cop watermark sendiri !

assalamualaikum w.b.t




hahaha kemain nak confidential lagi. tak ada ayat lain r. tak cantik erk?? mana satu ok? ke ada suggestion lain? owhh buat benda alah nie je dah sakit2 tengkuk bagai. -_-

#aku nie biru sokmo kan? haha. aku ada benda yang tengah sarat pendam sekarang nie. aku just tunggu dia balik malaysia je. it's ok. aku tak nak ganggu dia dengan apa yang ada dalam fikiran aku nie. :')

8 comments:

sYiRa LoKMaN said...

sume nicece..hehe..syira nak jemput awak join
PENCARIAN BLOGLIST, ADA HADIAH SPECIAL JUGA ^_^
http://syiralokman.blogspot.com/2013/12/pencarian-bloglist-bulan-februarimac.html

Fizalinolie said...

Akak rasa yang 1st cantik Hana :)

mirza syazwina said...

biri saje..hehee..suka yang ketiga tu :D

Akeyla Azmi said...

Qila suka second ;)
huhuhu tapi semua cantik :DDDD <3
hihihihi untunglah kak hana yeee ;p hihiks

Norhasniza Khalid said...

tiga-tiga cun.... :)

Boleh jenguk mama di sini.. Mommy As Blog

Gee Lion said...

rasanyer yg ketiga tu lagi lawooo..

singgah malam ^^

Pha Is said...

suka yg last sekali tu..

Anne Nurain said...

yang last sekali tu ok. hehe..

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome