rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 5 December 2013

CPUV ke-12 !

assalamualaikum w.b.t
(auto post)


cpuv 11 tak ada. aleh-aleh 12 pergi nya. haha tak tahu yang mana satu daaa. hehe ^_^

#rezeki disember yang pertama. ALHAMDULILLAH. :)

10 comments:

MeMissFisya said...

wow. nape miss ttak dapat pun lagi cpuv? :(

Fizalinolie said...

Tahniah! Hana... Akak pun dpt CPUV ni. Alhamdulillah rezeki bln Disember :)

ZalinZalina said...

Tahniah adikku Hana :)

Azhafizah Md Nor said...

Dapat CPUV yang sama jugak..Congrats Hana :)

adrianna syaz said...

Tahniah hana..cmna nk dpt cpuv ni hana..ajar....^_^

Amanina Mads said...

tahniah.. rezeki di bln dec gitu :)

asha hana said...

@adrianna hehe hana pown expected dear akan dapat mcm nie. yang hana tahu kalau nak selalu dpat kena selalu update entry :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

tahniah adik.. :D

Lieya Von Jay said...

yay .. rezeki hana. kak pon dapat gak. ^_^

nanakimie said...

alhamdulillah..:)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome