rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 22 December 2013

CPUV ke-15 & ke-16 !

assalamualaikum w.b.t


ALHAMDULILLAH. nie rezeki bulan disember. terima kasih INTI dan nuffnang. dan terima kasih utk korang yang selalu klik2 tabung kawen aku. haha dan CPUV 13&14 aku tak ada pown share dekat entry sebab dah tak tahu yang mana. haha :D

ok. dekat ENTRY ni aku ada bgtwu happy nya hati aku dapat panggilan dari makkah kan. so pagi tadi dalam pukul 5.20 pagi kan. mr. bontong call aku lagi dari sana. happy gila. dekat sana pulak time tu pukul 12 lebih pagi. rupanya dia beli simkad dekat sana dan on dekat phone dia. aku tanyalah kenapa bawak phone. kata tak nak bawak. dia kata nanti risau ada pape hal yang urgent ke.

sebelum dia call mesti aku akan dapat rasa yang dia nak call even time tu aku tengah tidur. pelik tak? nak2 aku pakai ringtone utk dia lain dari ringtone utk member2 lain. so masa dia call aku dengar mcm ringtone utk dia tu berbunyi padahal ringtone lain yang berbunyi. pelik kan? haha

ya ALLAH. jika benar dia jodoh aku. dekatkanlah kami permudahkan perjalanan kami bersama. jika dia bukan takdir aku, jauhkanlah kami secara perlahan-lahan tanpa tinggalkan rasa benci dan dendam. in sha ALLAH. :')

#ok cerita dah lari dari tajuk. haha abaikan ok? :P :P

15 comments:

Akeyla Azmi said...

hi kak asha heheheh qila d click dah ;DDDDDDD


Akeyla Azmi said...

dia umrah eh kak asha? sama lah mcm nenek qila huhu

nanakimie said...

tahniah hana:)

amin...insyaAllah...

Norhasniza Khalid said...

tahniah hana.. mama pun dapat juga, :) amin, semoga Allah mempertemukan jodoh kalian.....

hana, tentang segmen itu, mama terpaksa tangguh... sebabnya, dorang main letak je link kat situ... pening mama... lain kali mama sambung balik ok....

aisya said...

tahniah.. :)

Mawardi Yunus said...

tahniah awak..

saya mawardi yunus nak ajak awak join kontest kt blog saya . Peluang untuk memang memang cerah. Seramai 16 orang pemenang dicari untuk kontest U-Blogger. Jom sertai cepat~ http://www.mawardiyunus.com/2013/12/pelancaran-kontes-u-blogger_7.html

tq :)

Qaseh Wee said...

semoga itu jodohnya ... aaamin . insha Allah ... sama lah kita . saya pun dapat kempen tu . Alhamdulillah .

Fizalinolie said...

Tahniah Hana... Akak pun dpt cpuv ni.

ros_reeza said...

tahniah dapat cpuv tu :)
ok , kak Ros klik tabuung kawen tu. hihi..
semoga dipermudahkan hubungan dengan beliau dan doa banyak2..

Hafiz Hafizol said...

bagus blog hana nie sokmo dapat cpuv... 1 cpuv = RM10.. 15 cpuv = RM150... WOW !!!!!




Hahahaha =P

Cikgu Norazimah said...

banyak dah la duit dlm tabung kwen hana kan? hehe

mirza syazwina said...

samala dapat cpuv ni^_^..semoga sentiasa berbahagia ye kak hana..orang di sini tumpang gembira :D

Pha Is said...

tahniah..

Sally Samsaiman said...

dua dalam satu...okay what..hehe

Azhafizah Md Nor said...

congrats Hana :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome