rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 28 December 2013

doodle muslimah made by asha hana !

assalamualaikum w.b.t


tadaaaa !! surprise !!!! hahaha aku ngadap nie je dah 2 jam lebih. biasalah tu erk? budak2 baru nak asah pisau bg tajam. adehhh

doodle lelaki je aku nak buat tak pro lagi tang rambut tu haaa. haa dengan vektor. sumpah banyak kali buat fail. last2 give up. T_T

nampak tak cop rasmi dekat gambar tu? tu antara cop yang dapat VOTE banyak la antara tiga2 tu. jadi aku pown amik buat cop rasmi. hehe ok nak masuk kerja balik. gua dah kenyang makan nasi briani. ok bye !

12 comments:

Mazni Munawar said...

comelnya! xD saya pun pernah try buat doodle ni, last2 give up je. amek masa 4 jam -,-

Akeyla Azmi said...

Omg!! Sgt comel lah kak hana piwitttt hihihihihi buat lah lagi woot woot~~

nanakimie said...

ololo...so cute!syabas hana!hihi...

Pha Is said...

comel dah tu...

Hafiz Hafizol said...

wat la doodle saya sutir awak

Fatin Hazwani said...

cantik sgt :D

cik violet said...

doodle ayu2 sopan gituuu ;p

Fizalinolie said...

Wah makin teserlah dah kehebatan hana buat doodle tu. Cantik :)

ZalinZalina said...

Hoyehhhhh..Hana dah pandai buat doodle... header baru ni pun kiut sangat :)

Norhasniza Khalid said...

buatkan mama satu doodle... hihihi

Boleh jenguk mama di sini.. Mamaniza.com

aisya said...

comel2.. hehe.. tak reti lah nak mendoodle ni..

alah, nak jugak doodle comel2.. :P

mirza syazwina said...

comel2..lpas ni bagi pandai buat lelaki plak..bleh buat sepasang kan kak hana..hehee ^_^

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome