rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 11 December 2013

hasil tangan aku waktu kerja !

assalamualaikum w.b.t

hik2. sebenarnya hasil tangan dari lappy kesayangan tapi tangan aku yang mencorak so tu yang jadi nie. here. :)

adik aku kata nie kurang cantik sebab gambar aku pegang camera tu ha mcm menyorok. haha

haa yang nie yang aku pakai sekarang. ok tak? kalau tak ok. aku nak tukar. :D

haa yang nie. ada dua gambar orang kerdil. nampak tak? haha

yang nie header before. ^_^


yang nie pown before header yang sekarang.

owhh nie. sesaja je nak buat. memang bosan gila tadi. masa kerja tak ada customer. tu yang habiskan kerja buat nie je tadi. hehe. terus terang nie lagi cantik dari aku punya header2. bukan sebab nak angkat bakul sendiri ok. tapi sebab nama dia nie haa ada I besar. dan gambar tangan dia memang kebetulan terangkat sebelah. adik aku suruh aku buat mcm nie tapi tak cantik jugak kalau letak gambar dekat sebelah H besar. adehh. -_-

#ok blogwalking time bebeh !! ^_^

12 comments:

Niena Reen said...

Wah2 rajinnya buat header ya.. :D

Super Girl said...

siyes . header adik awak lawa . sesuai sangat :D

adrianna syaz said...

Cecntik..yg pnting biru2 gitu..hehe.. i like bebeh ^_^

Pha Is said...

sama la... pha is ada banyak jugak koleksi header2 sebelum ni.. hehehe

Azhafizah Md Nor said...

wahh semua biru..kreatif hana

Razi ten said...

Oh they looks all nice, how do you even choose with that lot of choices xD

Akeyla Azmi said...

waaaahhhhhhhhhhhhhhhh hebat nyaaa and rajin ofcs ;) hihihi

Fizalinolie said...

Cantik... Rajin Hana buat header :)

aisya said...

yg hana pakai sekarang cantik. comel! hehe

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

semuanya comel.. rajin hana buat header sendiri.. yang akak punya header semuanya ihsan dari rakan blogger tolong buatkan.. hehe..

Invisible Me said...

Rajin rajin dan cantik..

mirza syazwina said...

pandainye..tak reti buat camnie..hee..header sekarang tomei :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome