rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 18 December 2013

kenapa harus malam ini?


sorry guys. malam nie gua sentap dan segala macam lagi. time dia nak pergi umrah time tu la aku nak touching bagai.

serius tekak aku sakit sangat2 nie ha. tak tahan dahh air mata nie haa. foolish ! salah aku ke jadi macam nie?? kalau tak nak aku jadi macam nie. jangan lah bg aku harapan. i'm still waiting until i get hurt. tapi keadaan masih sama. owhh semalam tu cuma sementara kan? dah lama agak.

menunggu tu sakit. semua orang tahu. cuma aku tak pernah lelah. kalau boleh aku nak sentiasa ada walaupown jauh. sehinggalah tiba jumaat nie nanti. dia tak faham atau pura2 tak faham? ehh gediklah aku malam nie. mata nie degil siak. puas di sapu banyak kali still nak meleleh jugak. lencun dah baju aku. T_T

aku tahu benda nie akan jadi. sakit? memang dah biasa. ada yang tanya kenapa perlu bazir air mata. aku punya alasan kerana itu salah satu cara untuk aku tenangkan hati. banyak kali check inbox still nothing. ok i got it. gua nak chow ! doakan aku cepat sembuh erk. assalamualaikum :')

13 comments:

ANa Ahmad said...

sabar ye asha ;)

Azhafizah Md Nor said...

Take care Hana and get well soon :)

zulhilmi tempoyak said...

semoga semuanya cepat OK.. :)

adrianna syaz said...

Semoga hana cepat sembuh..byk2 bersabar ya :)

Fizalinolie said...

Banyak2 bersabar ye hana :)

afzalsukasuki said...

harapan macamana yang dia bagi tu?kadang2 dia tak bagi harapan apa2 pun.. mungkin kita je yang terasa macam tu :)

so better awak minta penjelasan daripada dia daripada awak terus makan hati cenggini :)

TelingaBulat said...

saba ye hana..simpanlaa air mata tuh pada yg layak je hana ;)

Lieya Von Jay said...

stay strong dear ^_^

Norhasniza Khalid said...

sabar lah dear..

Super Girl said...

hmmp . sedih laa tgk kak hana cenni . sabar eh kak ?

mirza syazwina said...

kuatkan semangat akak,kalau memang dengan air mata boleh tenang,menangis la untuk beras tenang k akak :')

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

harap hana dah semakin ok hari ini.. bertenanglah wahai hati..

Cikgu Norazimah said...

dear, takmo sedey2 yer ;)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome