rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 19 December 2013

kesinambungan kisah semalam~

assalamualaikum w.b.t


dekat entry SEMALAM aku tengah melayan perasaan yang berkecimuk. bangun pagi je aku rasa mata aku macam kena tumbuk. bila tengok cermin, macam mana boleh jd sembab macam nie. baru ingat. baru ingar apa yang berlaku semalam. bodohnya. just wasting ur time hana.

ada jugak yang komen mungkin aku je yang rasa macam tu sedangkan dia tak pown. kenapa tidak mintak penjelasan je pada dia. ok terimas encik afzalsukasuki. bukan aku tak nak mintak penjelasan tapi aku tak nak merumitkan lagi keadaan. esok dia akan bergerak ke umrah. walau terasa macam mana pown aku, aku kena pendam. aku nak dia pergi umrah dengan hati yang tenang tanpa rasa bersalah. sebab aku takut hanya aku sahaja yang salah faham.

masa aku tengah tulis entry nie pown aku masih tahan rasa. tekak perit. tahu kan macam mana rasa nya? sorry. gua memang nampak je brutal. lagi pown semalam aku ada mimpi dia. memang betul erk kalau sebelum tidur kita asyik ingat dia, akan terbawak-bawak sampai ke dalam mimpi? banyak kali dah jadi macam nie. tapi serius aku tak boleh tipu. hati aku saat nie memang sakit. nak2 inbox tidak dibaca tapi masih boleh tinggalkan jejak dekat group. macam2 benda -VE menerawang dalam kotak fikiran. oh hana, please do something with ur heart! u need medication ! k bye. gua nak masuk kerja. bila hati aku dah ok aku akan BW ea. :')

9 comments:

Norhasniza Khalid said...

sabarlah dear, insyaallah akan beransur pulih lah nanti..

Huny eda said...

kenpa sentap2 ne...sabar erk..

Azhafizah Md Nor said...

Be cool and be strong ye my dear hana :)

Diego said...

Kenapa nie Dik Oi?

Ni Diego datang nak hiburkan hati awak ..



Hehehehe.. :D

Super Girl said...

sabar kak hana . everything gonna be okay :')

ZalinZalina said...

Kak ina tengah cuba nak faham.. apapun ceria selalu ye adikku Hana :)

mirza syazwina said...

kak hana jangan mengalah,kena kuat..takut kesihatan terjejas plak nanti :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

semoga hati hana tenang selalu.. jangan terlalu memikirkan dia.. kesihatan perlu dijaga juga..

Cikgu Norazimah said...

take care dear..setiap yang berlaku ada hikmahnya ;)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome