rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 3 December 2013

lambat ke kerja !

assalamualaikum w.b.t

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQMrJXjtQHEYyDarlOYkx1m9xSiGiE60D5J59KZPF0YYw6oghM 

sorry madam. hari nie datang lambat ke kerja. masuk kerja pukul 8.30 tapi datang pukul 9. sebab bangun lambat. huwaaa. terkejar2 aku hari nie weyh.

nasib baik madam baik. kah kah. ok aku bukan nak amik kesempatan di atas kesulitan ok. tp memang aku terlajak tidur. ibu aku banyak kali kejut pown still membongkang atas katil. at last tengok phone dah pukul 8.30 siot. padan muka aku !! penat agaknya. cehh nak sejukkan hati sendiri lettewww. korang tolong jadi jam loceng aku boleh tak? hik2. nanti aku bayar upah. :D :D

ok nie time rehat. nanti balik kang gua datang melawak melawat korang ok. hik2. ok bye !

8 comments:

Azhafizah Md Nor said...

ini perkara biasa berlaku sekali sekala..gelabah habis nak pergi kerja kan..

Sally Samsaiman said...

selamat bekerja la ye..

adrianna syaz said...

Huhu..klu sya..dgn tak mndi2 trus g keje je ni..nk cpt la katakn..^_^..i like blue too hana..

Super Girl said...

HAHA . nasib baik madam baik :D

Lieya Von Jay said...

akak stiap hr lewat tapi mujur lah bos xda. klo ada pon dia xpernah mrah ^_^

Lieya Von Jay said...

akak stiap hr lewat tapi mujur lah bos xda. klo ada pon dia xpernah mrah ^_^

Pha Is said...

jgn buat selalu yer..

mirza syazwina said...

kadang2 tu besela kan telajak tidur ..hehe

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome