rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 21 December 2013

mentaliti macam nie la yang aku nak hapuskan !

assalamalaikum w.b.t
(auto post)


ya ! aku student nurse swasta. dan ya ! aku bakal diserapkan ke kerajaan untuk menaburkan khidmat. yang budak nie cakap. terima kasih bg aku kata2 semangat dan satu cabaran buat aku. dan mentaliti macam nie la yang aku nak hapuskan. terus terang. pemikiran budak nie kolot. kalau korang salah seorang dari budak nie sila unfollow aku !

kalau kau takut nak dapat kan rawatan dekat goverment semata2 sebab budak SWASTA mcm aku nie dah bersepah dekat sana. dah tu kalau kau sakit, kau nak dapatkan rawatan dekat mana? hospital swasta? dah tentu2 lah student swasta jugak. sebelum nak bercakap nak menulis nak mengupdate status mcm nie, fikir dulu. kalau rasa akal tu masih cetek lagi sila tunggu penuh baru update ok sayang?! 

nampak tak marah nya aku dekat sini? peduli apa aku. -_-

7 comments:

Akeyla Azmi said...

Kenapa dia takut kak hana? :/
Pelik dan qila takpaham T_T
sorry. heheheh.

Sabar ye kak hana hm kolotkolot -_-
takpaham betul diorang ni. Sakai

Lieya Von Jay said...

hana buktikan la kat org2 yang mulut lancang macam ni yang hana lagi baik dari geng kerajaan. kualiti kerja bukan nya terletak pada kerjaan atau swasta tu tapi pada diri kita seniri .. even nurse kerajaan pon bukan nya terjamin ada kualiti . Ramai yang kerja hanya kerana duit dan layan pesakit macam sampah . selalu sangat dengaq org dok cerita macam2 pasal hospital kerajaan . sampai nak beranak pon kena maki dgn nurse apa ke jadah nya..

adrianna syaz said...

Ooo..cmtu plak..mungkin ada segelintir yg layan pesakit cmtu..tp x semua..hana buktikan yg hana lain dari yg org tu sangkakn ok ^_^

aisya said...

erk?
suruh org tu prepare hujah 20 muka surat beserta bukti kenapa nurse dr kolej kejururawatan swasta tidak meyakinkan.

Anne Nurain said...

boleh pulak pikir kolot macam tu..
dia ada pengalaman kot dengan nurse swasta.. tapi takleh jugak sebab tak semua nurse swasta tak bagus & tak semestinya nurse gomen tu semua bagus.. eh emosi pulak kite.. kehkehkeh..

sabar ye hana? hehe

Vee said...

klu nurse swasta x berkualiti , naper org sangggup byr mahal utk dptn rawatan kat hospital swasta ? ... hah ! sape nak jawab ? keje kat hospital swasta lagi mahal gaji banding gomen !

nanakimie said...

apapun pekerjaan kita yang penting buat kerja dengan ikhlas k......:)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome