rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 21 December 2013

panggilan dari makkah.

assalamualaikum w.b.t


ya ALLAH. terubat rindu aku seketika. siapa sangka dia call aku dari sana. sebelum dia call aku sedang menatap swether dia. ALLAH sedang mendengarkan hati aku. terima kasih ALLAH. :')

happy nya. tak sangka aku. jauh kot. tapi dia pakai no sana. dia memang tak bawak phone dia sebab dia nak fokus dengan ibadah dia di sana. tapi dapat bercakap sekejap je. sebab ada hal. itu dah kira ok. nanti dia kata dia nak call balik.

kalau sini malam, sana siang ea? huhu. terima kasih sangat2 wahai.mr bontong. :')

#ok perasan tak malam nie aku banyak join GA? SINISINI dan SINI. saja nak mencuba nasib. haha korang join la sekali tw ! mehh klik2. k bye. ^_^

10 comments:

nanakimie said...

so sweet my dear:)

Lieya Von Jay said...

mlm ni tdo smbil senyum la ekk ^_^

sYiRa LoKMaN said...

jalan jalan malam di sini.hehee :D

ZalinZalina said...

Kan kak ina dah cakap, lepas gaduh2 manja mesti rindu punya...he he he..

msredcheesecake said...

bila rindu kirimkan doa...

Akeyla Azmi said...

wahwwawahwahwa heheheheheheheheh sweet gitu :pppp hihihihihi dia call dari sana? untunglah kak asha hihihihi <3

Fatin Hazwani said...

sweet gitu hihihi :)

Cikgu Norazimah said...

ala comey ;)

mirza syazwina said...

wah..hati berbunga-bunga la sekarang ni kan kak hana..hehe ^_^

Pha Is said...

rindu bebenor nmpak.. hehehe

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome