rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 9 December 2013

POETRY - aku hanya butiran pasir yang tidak berharga

assalamualaikum w.b.t


kau tahu tapi pura-pura tak tahu
kau nampak tapi kau sengaja butakan mata
sakit aku dah lali
apa rasanya dalam hati kau saat ini
bila kau nampak aku kaku
endah tak endah serasanya
siapa aku untuk dihargai oleh permata seperti kau
aku hanya butiran pasir ditepian pantai
bila dipukul dek ombak
aku tenggelam tak dipedulikan sesiapa
atau hanya tembok di antara harga-harga diri kau
cuma menjadi penghalang
kerana itulah aku tersadai dibiarkan oleh sang raja drama
walau sekuat mana jeritan
kau tetap sama
tiada yang berubah
kerana aku tersilap dalam penilaian
atau
gentar yang lama akan berulang
apa yang pasti
bengkaknya hati aku kali ini lebih parah

#ehh terjiwang la pulak. haha :'D

8 comments:

adrianna syaz said...

Hana..tetiba sya plak yg terasa tau baca puisi hana ni..huhuhu..nk join jiwang jgk ni..

Khir Khalid said...

Assalam.. puitis.. :)

athiqi ariff said...

cm kna ngan saya je puisi ni...

Aefa Aerisya said...

xbole nk pos kat shoutbox.. tenet slow.. xdpt loading :(

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

puitis akak membacanya pada tengah malam ni..

Hafiz Hafizol said...

wow.. boleh ganti fynn jamal nie hehehehe

mirza syazwina said...

aeh2..sangat jiwang ni..tapi memang penih dengan makna :')

Engku Muzahadin said...

Best ape2 jiwang mcm ni...Hehe

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome