rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 2 December 2013

POETRY - aku masih punya ketiga-tiganya~

assalamualaikum w.b.t


semalam aku mimpi
kata mimpi itu aku mudah menyerah
menyerah?
dalam mimpi itu aku nampak merpati dua sejoli
tanpa pedulikan aku yang sedang memandang
apa yang sedang aku rencanakan biarlah
biarkan aku sahaja yang tahu
jangan bicara tentang ikhlas
sedang aku kini bukan perempuan itu lagi
bukan perempuan itu yang bagi kau mudah memaafkan
sungguh tapi aku sedang usaha memberi maaf
aku takut kecewa itu mengundang lagi
maafkan aku untuk kali ini
sebelum ingin bicara tentang hati
ingatlah punca-punca kekerasan hati ini
kerana aku punya mata yang bagi kau buta
dan aku masih punya hati yang bagi kau mati
aku juga punya telinga yang bagi kau sudah tuli
aku masih punya ketiga-tiganya
bila sudah sampai waktu
aku akan kuburkan kesemua
saat itu jangan cuba galinya lagi

7 comments:

Super Girl said...

puitis jugak cikhana ehh ? suka baca :D

Lieya Von Jay said...

dont look back ^_^

adila amran said...

syg. banyakkan doa. tu semua mainan syaitan

adrianna syaz said...

Hana pndai berpuitis :)

Azhafizah Md Nor said...

wah..ni kes makan dalam ni hana..be strong enuf hana..bertabahlah.

TelingaBulat said...

mendalam maksud hahan cube sampai kan ;0

Sally Samsaiman said...

tersirat nya dik...terdetik kek hati ni haaa~

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome