rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 14 December 2013

POETRY - hari ini hari pemergian kekasih

assalamualaikum w.b.t


hari ini genaplah dua tahun pemergian si kekasih
aku rindu tatap wajahmu
rindu melihat senyumanmu
rindu dengan tangis perjuanganmu
siapa kata perjuangan kau sudah berakhir
aku sendiri akan teruskan
dengan berbekalkan semangat dari kau
menantilah dengan harapan
maafkanlah aku andai terkadang aku melupakan
tidak terniat apatah terlintas
kekasih hadirlah ke dalam mimpi
cuma satu malam sudah mencukupi
aku ingin mengingatimu
bukan dengan bayangan tapi dengan impian
nantilah aku di syurga ALLAH dengan senyuman
aku pasti mereka masih ingat tentang hari ini
pusaramu walau tidak aku taburkan bunga
aku masih membekalkan sedikit doa untukmu di sana
wahai kasih aku sangat merindui
segenap ruang hidupku

ingat lagi tak entry kekasih dari dunia berbeza? ramai jugak yang tanya siapa tu siapa nie. dia kekasih dunia akhirat aku. bukan boifren ok ! tapi someone that make me move and go on. :')

5 comments:

nanakimie said...

nana xg pun dear^^

Cikgu Norazimah said...

siapa la tu yer?

Amanina Mads said...

siapakah gerangan orgnya.. mesti bermakna kan

Invisible Me said...

Moga dia bahagia di sana :)

Sally Samsaiman said...

Bila rindu, titipkan doa..

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome