rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 14 December 2013

reality?

assalamualaikum w.b.t
(auto post)


realiti pada kehidupan seteng2 manusia. agak2 korang macam nie tak?
-_-

7 comments:

sYiRa LoKMaN said...

slalu cm tu :) mknn je pk halal..yg lain tak

Pha Is said...

haha.. banyak lagi hal halal dan haram yg jarang org beri penekanan.. terutamanya rokok..

Cikgu Norazimah said...

mmg pon! yg kelakar tau pulak anjing tu haram, siap kutuk2 lg, tp berpelukan bukan muhrim tak kisah pulak... ;)

Mime MF said...

eh..yg lain halal ker? tang makan boleh tny halal ke haram..wakaka :P

Azhafizah Md Nor said...

janganlah jadi camni..semua benda kena tahu halal haram kan :)

mirza syazwina said...

yang sudah terang lagi bersuluh haram duk buat tak taw pulak..

Sally Samsaiman said...

Halal haram ni byk pertikaian...byk definasi...bkn setakat makanan...tu..rokok..byk lagi sbnrnya...

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome