rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 1 December 2013

REVIEW : edit blog member done !

assalamualaikum w.b.t

selamat pagi orite. ! hahah nie dua hari lepas punya cerita. saja nak review ini hari. ok design dipilih oleh empunya blog. dia memang suka yang rare. dia pilih aku cuma masukkan je. just template, song, layout, advance aku yang edit. dan kejap dah pandai. haha chat box tu ha. dia yang buat sendiri. bagus ! :D

no header. sebab katanya dia tak nak susahkan aku. lahai kawan aku sorang nie. bukan susah pown. sebab bagi aku dah jd hobi. seronok weyh buat header nie. tapi tak pro lagi lah. masih dalam pembelajaran. hik2. :D

ADILA AMRAN (here my dear friends)

yeayy blog walking time ! ok first of all pagi yang indah ini aku panjatkan kesyukuran. ALHAMDULILLAH aku masih bernafas. terima kasih ALLAH. malam tadi. adakah dia benar2 tulus dengan bicara dia? seakan aku takut utk mempercayainya lagi. :')

9 comments:

adrianna syaz said...

Mmg rare..cntik..bleh la tlg edit blog sya nnti ni.hehe

Azhafizah Md Nor said...

rare..cantik design hana..pasni boleh tempah kat hana :)

Nur Azwa Edora said...

hehehe.baiknyaa dia tolong mmber.. :D

Lieya Von Jay said...

wow.. hana .. ramai plak member yg mtk tlg yerr... ^_^

Pha Is said...

waa.. dah terrer dah ni..

cik amal said...

belajar slow2, lama2 pndai lah nnt :)tgk gmbr belah kiri, mak aii, besarnya teddy bear... amal singgah sini :)

mirza syazwina said...

rajin akak kan,bagus3..dapat ilmu dapat pahala jugak kan :)

Aefa Aerisya said...

cantikk.. bile nk edit blog aefa :P

Sally Samsaiman said...

baik! nak poie terjah :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome