rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 25 December 2013

sebab aku tahu hati dia ada siapa. :)

assalamualaikum w.b.t

malam nie aku tak tahu apa yang aku rasa. sakit hati? kecewa? utk apa? haha. aku tahu kau suka dia. aku tahu dari dulu lagi. tapi satu benda je aku nak bgtwu aku tak takut pown sebab aku tahu hati dia ada siapa. even kau satu kolej dengan dia pown aku tak takut dik.

sebab tu setiap benda dia post kau komen tak jemu2. kau update status pasal dia. aku tahu dekat laman muka buku ktorang tak tunjuk siapa aku siapa dia. dulu ya tapi sekarang aku nak tunggu dia dah capai impian dia dulu. dan kalau boleh aku dan dia nak tunggu sehingga tiba waktu yang tepat. sebab tu kau selalu je ada dekat fb dia. pelik sebab aku tak rasa cemburu. haha

#dia sekarang dekat tanah suci makkah. bila aku cakap aku rindu hari2 mintak ALLAH sampaikan salam rindu pada dia. aku tanya dia rasa tak salam rindu dari aku tu? then dia cakap kalau dia tak rasa dia tak akan contact aku sekarang. haha aku memang macam nie. tak boleh dia jauh. perasaan tu lain sangat. nie dia cakap nanti balik umrah nak jumpa. lagi la aku rasa excited. boleh pulak rasa mcm tu. -_-

mr bontong vs mrs bonsar. haha
dia cakap yang lelaki tu tak berapa nak jadi
memang betul pown. entah apa2 je la rambut dia tu.
macam karen pown ea. dengan badan keding lagi.
sesuai la dengan dia. haha :P

#jangan layan entry aku yang merapu nie. haha k bye :D

9 comments:

Fatin Hazwani said...

hihi dalam hati mr bontong ada owner blog ni je. hihi kan kan? :)sweetlah..

Pha Is said...

baca tajuk entri ni pun dah rasa, "alahai, sedihnya.." hehehe

ni dah tahap wajib kahwin dah ni. hehehe.. smoga cepat kahwin..

Qaseh Wee said...


sape la girl tu . syok sendiri akhirnya sendiri frust nanti ...

Norhasniza Khalid said...

bergetar hati bila dia nak jumpa ekkk.... semoga kalian ada jodoh hendaknya .. amin...

Boleh jenguk mama di sini.. Mommy As Blog

Amanina Mads said...

kalau ada hodoh tak kemana kan.. hehe

adrianna syaz said...

Snggh mlm hana..adakh anda pun didlm blues..hehe

Niena Reen said...

Moga kalian benar2 berjodoh ya kak! Jangan tunggu lama2 tau! :D

mirza syazwina said...

ewahh..betul x yah cemburu sebab dalam hati tu ada kak hana kiut kan ^_^..hehee

Akeyla Azmi said...

haihhhh sweet singguh lah kak hana ni hihihihks

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome