rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 19 December 2013

semoga ALLAH permudahkan urusan mereka. :')

assalamualaikum w.b.t


esok. sakit macam mana pown hati aku pada dia, aku tak pernah lupa berdoa semoga ALLAH jagakan dia untuk aku.

perjalanan dia ke umrah pada hari esok bersama keluarga tercinta semoga ALLAH permudahkan. dan aku berharap suatu hari nanti aku berpeluang menjejak kan kaki ke rumah ALLAH itu bersama keluarga tercinta dan jugak dia. in sha ALLAH kalau dia adalah takdirku.

sempat jugak aku berpesan pada dia kelmarin. doa2 lah semoga aku dengan dia berada dalam masa depan yang sama. doa2 lah semoga nama aku yang tertera di Luh Mahfuz untuk menjadi makmumnya. dan jangan lupa tentang cita2 aku untuk berkhidmat di seremban. kerana ada sesuatu yang aku mahu kutip dan cantumkan semula. doakan jugak semoga keluarga aku diberi kesejahteraan dan keberkatan dunia akhirat.

pesanku. tolong pulang ke malaysia dengan selamat bersama ibu ayah dan alang ok? aku tahu dia tak akan hantar apa2 mesej buat masa nie. mungkin sibuk dalam persiapan. atau.. entahlah. tapi tolong. sekurang2nya bgtwu aku bila kau nak bergerak ke sana nanti. sekurang2nya malam nie hantar lah apa2 inbox. asalkan hati aku lega. kalau tak memang tak la lepas kau balik umrah kita jumpa or lepak ke hape ke kan. aku mogok sampai bila2. -_-

#ALLAH. semoga aku tak lelah dalam merinduinya. semoga aku tak lelah dalam penantian. semoga. :')

9 comments:

mirza syazwina said...

insyAllah,semoga dipermudahkan segala urusan dan kalau Allah dah tulis itu jodoh akak,pasti satu hari nanti :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

semoga dipermudahkan oleh Allah segala urusan.. insya-Allah jika memang dia tertulis untuk menjadi imam adik pasti akan bersatu juga akhirnya.. kita doakan yang terbaik.. :D

Aefa Aerisya said...

insyaAllah.. semoga dipermudahkan segala urusan.. :)

Norhasniza Khalid said...

sabar hana, insyaallah mama doakan dari sini untuk hana...

Cikgu Norazimah said...

insyaAllah, semoga dipermudahkan segala urusan ;)

Pha Is said...

waa.. dia dah nk pi umrah...? smoga beliau mendapat umrah yg mabrur..

Super Girl said...

sabar kak hana . banyakkan bersabar oke ? semoga dipermudah urusan keluarga alang ke sana :')

TelingaBulat said...

amin mudah-mudahan hana..

Invisible Me said...

Semoga semuanya baik-baik saja :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome