rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 7 December 2013

silent stalker jadi malu sendiri !

malu malu malu malu. ya aku malu. kata je dulu hati dah tak ada siapa. hati dah keras konon. hisyy malulah siot. kau nie tak reti kontrol perasaan. nampak sangat yang kau jeles di sini. foolish !

mintak2 la dia tak sakat aku lagi. malu aku haihh kena gelak dengan dia. perempuan kan. mulut kata benci. hati? omakk aihh. siapa suruh stalk dia. padanlah muka. -_-

dia pesan pada aku. aku kena bersabar menunggu. perubahan bukan sekali gus nak cepat je tapi dalam proses yang perlahan. apa yang dia cuba lakukan sekarang demi masa depan dia, aku dan keluarga. katanya lah. tapi tak tahulah hati dia macam mana. biar ALLAH yang tentukan keikhlasan hati aku dan dia. :')

#semoga penantian kali nie bukan satu penyiksaan. sebab aku sendiri takut untuk terima kegagalan lagi sekali. setiap kali aku fikirkan benda2 lepas tu. aku sangatlah takut. takut akan berulang lagi. kata dia, benda dah lepas tu sudahlah. haipp. sebab benda yang lepas tu pernah berulang la aku asyik dok ingat. so sekarang even aku nampak kesungguhannya pown aku still takut. haihhh kalaulah berulang lagi agak2 apa yang aku akan buat? kata dia lagi tanduk aku lebih besar dari tanduk dia. tang mana tu bontong? cakap sikit. bukan tak nak mengalah tapi aku nak tahu jugak silap aku dekat mana. kadang silap kita sendiri kita tak nampak. :)


mintak2 si bontong tu tak baca. pokok pangkalnya aku malu. kbye ! -_-

7 comments:

Lieya Von Jay said...

stay strong yer hana ... ^_^ i will always support u..

Pha Is said...

insyaAllah.. smoga segala perancangan mejadi.. heehe

LadyBird said...

just serahkan pada Allah..

Anonymous said...

syg..comel laa..stalker Mr K ka?hahha..

adrianna syaz said...

Byk2 bersabar eh hana ^_^

asha hana said...

@anonymous : tak lah. MR F.

mirza syazwina said...

kak hana..be strong!kuatkan hati..hehe..yakin dengan kak hana :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome