rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 17 December 2013

status SPA jururawat U29 : lantikan tetap !

assalamualaikum w.b.t


ALHAMDULILLAH. akhirnya usaha 3 tahun selama nie membuahkan hasil. terima kasih ibu ayah. moga2 ALLAH permudahkan urusan aku nanti.

dan berharap aku dapat berkhidmat di negeri di mana aku nak cari sesuatu yang hilang. dekat manakah? dalam setiap doa aku berharap. tapi si bontong tak bagi aku kerja luar melaka. takut la tu hati aku berpaling. haha dia tak tahu situasi aku. tapi harap2 aku dapat kerja di situ.  :')

#terima kasih bontong sudi spend time dengan aku sekejap tadi. even sekejap kan. terserlah kegembiraan aku hari nie. dengan result spa yang awesome. dengan jumpa si bontong. huwaaa semoga kegembiraan ini kekal :')

12 comments:

Sally Samsaiman said...

congrats!! :)

Azhafizah Md Nor said...

Congrats Hana..officially nurse la lepas ni :)

Norhasniza Khalid said...

tahniahh, nanti boleh cek mama.. hihi

Hafiz Hafizol said...

ALLAH... SERONOKNYA..


CONGRATS CIK HANA.. TUMPANG GEMBIRA

:D

Lieya Von Jay said...

hana ! tahniah ! bes nya dapat jadi nurse... pesan akak jadi lah nurse yang baik dan bekerja dengan ikhlas yer... selalu nurse hospital kerajaan kebanyakan nya kerja sebab duit sahaja .. layanan kepada pesakit pn ala kadar ja.. kak harap hana tak jadi mcm tu yerrr... congrats! *hugs*

adrianna syaz said...

Tahniah hana..semoga dpt bertugas kt tmpt yg diingini tu eh :)

ZalinZalina said...

Tahniah Hana..kak ina tumpang happy :)

Cikgu Norazimah said...

tahniah hana ! semoga menjadi seorang nurse yang baik hati dan comel selalu ;)

TelingaBulat said...

best x jadi nurse..tetibe rase mcm nk demam lak hehe

Pha Is said...

tahniah..

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

tahniah.. semoga semuanya berjalan lancar.. :D

TelingaBulat said...

congrat hana ;)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome