rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 29 December 2013

sudah berapa kali ku bilang aku 21 !

assalamualaikum w.b.t

ok. hari nie aku belajar kereta dengan motor lagi macam biasa. so tadi aku jumpa la sorang budak yang sememangnya peramah. umur dia 16 tahun. dia amik lesen motor la. aku borak2 dia. tanya dia umur berapa. then dia tanya aku pulak. aku cakap umur 21. kemain tekejut lagi dia. sebab tengok badan aku kecik macam umur 17. -_-

dah berapa kali dah jumpa dengan orang2 yang tak percaya dengan umur aku serta fizikal aku yang mcm nie. hari rabu nie aku nak masuk 22 dah. tolong percaya. sobs sobs.

ehh kejap. macam tak percaya aku dah nak masuk 22. hahahhaa yeayy dah semakin dewasa. ALHAMDULILLAH masih dapat hirup udara yang segar atas izinNYA. :')

cewahhh. jadi aku tak kisah pown. sebab aku special edition. hahha :P :P

11 comments:

zulhilmi tempoyak said...

mungkin sebab dia tngok comel sgt kot... dia baru nk ngejas tu.. ;p

Akeyla Azmi said...

Alah akak ni jangan marah dong :p
hhuhuhu tulah pasal comel sgt dah kenapa hehehehe

piwit :D 22 uw uw~
boleh nyanyi lagu taylor swift dah tuu hehe

Lieya Von Jay said...

forever young :)

Norhasniza Khalid said...

itu tandanya, hana sentiasa muda... hihihi

Boleh jenguk mama di sini.. Mamaniza.com

Pha Is said...

hahha.. untong lerrr kalau org anggap muda.. pha is ni, hari tu hampir terlanggar sorang awek yg umur hampir sebaya. sebelum cakap apa2, dia kata "sory pak cik.."

pak cik..???

Pha Is said...

anyway, hepy besday in advance..

Gee Lion said...

itu tandanya hana comel. jd, berbanggalah.. (:

Qaseh Wee said...

best ler . baby face .

mirza syazwina said...

kak hana kan comel..sebab tu tak da la nampak macam 22..hehee..best la camtu,sentiasa comei kan :D

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

untung badan kecil ni hana.. nampak muda gitu.. :D

Cikgu Norazimah said...

Untung kan bdn kecik..CN pun selalu tertukar cikgu ke student
.hehhe

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome