rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 20 December 2013

takut tanpa sebab. :')

assalamualaikum w.b.t

macam entry2 aku before nie banyak yang sentap kan? btw terima kasih semua yang bg aku semangat. haha semalam berbunga2 balik walaupown ada jugak la yang dia menyakat aku sampai aku sakit hati. annoying betul ni budak. annoying? si bontong tak suka aku cakap perkataan nie dengan disgusting. sebab nampak gedik sangat dengan gaya lagi. berterus terang tak dia? haha tp nak buat mcm mana. aku dah biasa. "dari biasa tu la kena ubah." kata dia lah. -_-

mungkin saat ini dia dalam persiapan nak ke sana. malam tadi dia tiba2 text aku. macam2 benda dia luah. mcm tu jugak aku. dia tanya kenapa dengan aku tiba2? jawapan aku. ya, aku takut hilang dia. 

"takut hilang orang? tapi orang tak takut pown sebab orang tau orang akan dapatkan awak." aku sebak bila dia keluarkan statement nie. terharu pown ea. lagi lah buat aku bergenang air mata nie ha. haha sebab aku mimpi macam2 nak2 dia on9 tapi tak inbox. pesan dia cuba belajar jadi sabar sayang. memang dia pada mulanya nak chat tapi aku terus hembus. malu aku. haha nie semua gara2 mimpi dan -VE. cehh nak salahkan dorang pulak.

in sha ALLAH. ALLAH, jagakan lah dia untuk aku. mr. bontong please semoga selamat pergi selamat balik. aku tunggu kau. :')

kisah aku dengan dia complicated. kalau aku cerita kan pown belum tentu akan ada sesiapa yang faham. kadang2 aku sendiri tak faham apa sebenarnya antara aku dengan dia. status kami apa dan ada jugak kawan2 yang bertanya. jawapan aku. entahlah. kalau ada jodoh adalah. jadi biarlah aku simpan dalam memori aku dalam2 tentang kami. bila dah sampai masanya aku sendiri akan beritahu siapa dia. amboi macam la korang nak sangat tahu kan. cehhh perasan betul aku. k bye !

9 comments:

TelingaBulat said...

klu ade jodoh xkn kemane ;)

Super Girl said...

kenapa deeya keluar air mata baca entry ni ? huu , im so touched :'D

kata-2 dia , "orang tau, orang akan dapatkan awak" :D

banyakkan bersabar kak hana . jangan banyak sangat pikir bebukan . doa banyak2 :)

Norhasniza Khalid said...

hihihi, mula-mula memang berat, tapi lama kelamaan insyaallah.. diikuti pula dengan sabar... berdouble-double pulangannya... percaya pada Allah, kerana Dia punya rencana terhebat yang kita sendiri tak tahu.. :) ok hana?.. mama doakan hana sentiasa ceria selalu.. amin...

DIEGO said...

Bila boleh makan nasik minyak nie. hahaha

Invisible Me said...

Moga Allah panjangkan jodoh awak berdua. insyaAllah :)

Lieya Von Jay said...

penantian walaupon satu penyeksaan tapi ada harga di sebalik nya :) apa merepek ni ? semoga semua2 nya ok2 ja ya hana

ZalinZalina said...

Hana..takpe gaduh2 nanti jadi rindu dan sayang...ehcewahhh...

aisya said...

takpe. simpan aje semua cerita dulu. nanti bila ada masa yg sesuai utk dikhabarkan, mesti sweet2 je kan.. skrg ni cuma mampu doakan yg terbaik je utk kalian.. hikhik

Pha Is said...

apesal jadi nama bontong tu.. hehehe

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome