rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 10 December 2013

terasa gua dengan gambar nie ! :D

assalamualaikum w.b.t
(auto post)

betul ke tak? jangan nak tipu. majoriti semua macam nie. kan kan kan? sebab aku malu nak ngaku sorang2. please join me. memang aku terasa. haha :P

11 comments:

Hafiz Hafizol said...

masa kecil saya menyanyi dalam bilik mandi... bila besar, saya masih menyanyi dalam bilik air.. serious :)


Mime MF said...

err mungkin kita geng..wahaha tp yg bab nyanyi tu ttp menyanyi..:P

Azhafizah Md Nor said...

menyanyi dalam bilik air mase kecik je..da besar tak dah..lebih suke tak pikir ape² sebab masa mandi ni macam pergi spa..release tension.lagi² ada water heater..kalau ada tab,boleh tertidur terus dalam bilik air..hahaha

Invisible Me said...

Ada jumpa gambar ni dan ada terpikir jugak kebenarannya. Hee

TelingaBulat said...

until now tb nyanyi hehehe

mirza syazwina said...

hahaa..betul kowt :p

Sally Samsaiman said...

tak menyanyi pun dlm bilik air...mmg dr dulu masuk bilik air je berfikir...berfikir...jd matured sebelum umur..

Amanina Mads said...

hahha... satu geng la.

adrianna syaz said...

Yaya..sya mngaku..huhu ^_^

Cikgu Norazimah said...

hahaha! kadang2 dlm bilik mndi gak tempat menangis sepenuh hati sebab takde orang dengar ! ahaks

Super Girl said...

haha . betul giler . asal mandi otak ni mesti ligat jee berpikir . tu yg mandi lama tuhh :3

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome