rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 24 December 2013

terima kasih blogger adrianna syaz

assalamualaikum w.b.t


semalam i got something from someone and i dont know who. pencil box yang comel berwarna coklat. kalau tak silap aku sekali je aku pernah menang giveaway. tu pown segmen adrianna syaz. tapi dia kata kalau dia bagi dia akan bgtwu aku. hmm teringat pulak dekat kak lieya von jay. dia pernah cakap nak bg something sempena selalu singgah blog dia. tapi tak kan kak lieya tak bgtwu aku kot. so aku chat kak lieya semalam dia kata barang yang dia nak pos tu tak sempat nak pergi pos. adehh pening2.

dekat cop pown aku tak nampak dari mana. -_-

so kak lieya pown suruh aku pergi tengok dekat blog adrianna ada tak hadiah nie. kini segalanya terjawab. terima kasih bebeh adrianna. i appreciate hokeyyy. :) :)

11 comments:

Mime MF said...

dapat hadiah...yuhuuu..hehe tahniah..:D

Sally Samsaiman said...

nmpk cantik, comel je kaler dia :)

Norhasniza Khalid said...

comel...

aTieYusof Family said...

Tahniah sis..cantik lah:)

msredcheesecake said...

congrats... best la menang GA

aisya said...

tahniah :D

mirza syazwina said...

murah rezeki kak hana ^_^

Cikgu Norazimah said...

confius jer kalau tak tahu siapa bagi kan? hehe

Pha Is said...

tahniah..

adrianna syaz said...

Hehe..maaf tau bungkus x lawa..hehe..x tau blut adiah ni hana..:)

Azhafizah Md Nor said...

bestnye dapat hadiah..congrats hana!

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome