rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 10 December 2013

terima kasih kak ina !

assalamualaikum w.b.t

ingat tak segmen teka-teki bilangan kuih putri ayu? haa aku tak menang tapi adik aku menang si ADILA FATEHA. even dia yang menang tetap aku suka. sebab kadang2 baju dia aku pakai. kadang2 baju aku dia pakai. nasib baik saiz sikit lebih kurang. haha :P :P

terima kasih kak ina. cehh macam bajet2 je aku yang menang erk. choi. ok. aku wakilkan untuk adik aku ok. haha :P :P

haa yang nie wajib untuk aku berterima kasih. malam tadi kak ina mesej adik aku. katanya button fridge satu adik aku punya yang lain aku punya. huwaaa ingat jugak kak ina nie pada aku. hehe kak ina ! sayang kak ina ketat2. so melting. :')

#dedicated untuk kak ina ok. tak ada niat lain pown. terima kasih. :)

6 comments:

mirza syazwina said...

murah rezeki :D..bestnya dapat hadiah ^_^

Amanina Mads said...

rezeki ni.. hehe
semoga terus berblogging :)

ZalinZalina said...

Psst psst gambar Hana kat header tu cun habisssss :)

adrianna syaz said...

Tahniah..sya ad kira jgk..hehe..nk kuih tu bleh x?hehe

Azhafizah Md Nor said...

congrats adik hana..heee hana pun boleh pakai nanti. :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

tahniah.. comel semuanya.. :D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome