rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 27 December 2013

tolong hargai kami !

assalamualaikum w.b.t
(auto post)


ini fakta bukan auta. benar kan? 

kami tak mintak balasan yang tinggi atas perkhidmatan kami. cukuplah sekadar penghargaan dan peringatan tentang hari jururawat kami. aku bakal bergelar salah seorang dari mereka dan aku turut rasa tempiasnya. :')

7 comments:

Akeyla Azmi said...

Betul, yg little things semua selalu lupa. Padahal hm. Sabar ye kak hana hihi

Sally Samsaiman said...

alahai...xpe dik...bila kita ikhlas buat kerja...sedikit sebanyak org akan ingat jasa kita ^_^

aisya said...

hari jururawat sy tau memang dah ada. kalau hari doktor ade tak eh? mcm tak pernah dengar pulak..

takpe2, jadikan itu satu cabaran utk buat yg terbaik.. :)

Azhafizah Md Nor said...

kalau orang dah berbakti kite kena hargai tak kira jururawat atau badan² yang lain :)

Norhasniza Khalid said...

selamat hari jururawat cik hana...
mama hargai jururawat yang menjaga anak mama ketika di NICU..

Boleh jenguk mama di sini.. Mommy As Blog

mirza syazwina said...

suka tengok pakaian jururawat..comel je..hehee

Pha Is said...

pha is ada 2 orang adik perempuan, dua2 berkerjaya sebagai jururawat. kadang2 berdebat dgn diorag pasal clinical, budak farmasi ni pun kalah.. hehehe

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome