rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 3 January 2014

aku tahu ALLAH sedang rencanakan yang terbaik :')

assalamualaikum w.b.t


aku sibuk guys. tak boleh nak blog walking. ada tak yang sedang merindukan aku? haha poyo. dah hari nie hati gua nie ha sentap mentap.

kalau aku kata aku nak pergi tinggalkan dunia nie selama2nya, adakah semuanya akan kembali seperti sedia kala? bukan aku mintak walaupown kematian sejengkal je dengan kita. tapi kalau itu je cara utk pulihkan, aku rela jadi galang ganti. kerana aku tak nak semuanya jauh tersasar dan semakin jauh.

aku tak salahkan takdir sama sekali tak pernah terlintas ingin menolak takdir. aku tahu ALLAH dah tetap kan sesuatu yang terbaik buat aku demi masa hadapan yang indah kan? jadi apa pown yang jadi, semuanya demi ALLAH. hidupku matiku sujudku semuanya demi ALLAH. demi diri aku sendiri? tak ada. kerana syurga aku terletak pada barakahNYA. redha ALLAH redha lah kehidupan aku. semua nya kerana ALLAH. :')

aku tahu aku bukan wanita yang baik, kalau ada yang menjauhi kerana aku sendiri terkontang-kanting di jalan yang salah, tak apa. aku faham. tak salah pown. apa yang pasti aku juga manusia yang perlukan bimbingan. ehh apasal nie aku? adoi perangai aku mulalah nie ngada2 nya. haha nt aku try blog walking slow2 ea guys. salam maghrib. doakan aku kuat wlaupown korang tak tahu kenapa aku jd macam nie. kah kah kah. annoying kan aku? :')

11 comments:

Sally Samsaiman said...

be strong dear! be strong!! ^_^

Hafiz Hafizol said...

saya saya.. saya rindu asha haha lol..


take care ye di tempat baru.

ni domain baru sy


http://www.hafizhafizol.my/

Gee Lion said...

Janganlah begitu hana, Allah lebih mencintai para mukminnya yg kuat. be strong. He always be there for you.

Azhafizah Md Nor said...

Do your best Hana :)

Norhasniza Khalid said...

mama pun bz dear, ni pun main langkau-langkau je blogwalking

mirza syazwina said...

akak ada masalah ke :(..cayok akak cayok!be strong ^ ^

Pha Is said...

selamat bertugas di HKL.. hehe

ZalinZalina said...

Kak ina tahu Hana boleh hadapi semua...ceria ye Hanaaaaaaa :)

Wafi Remli said...

HBP brought me here! Jemput datang blog saya

Lieya Von Jay said...

hana ! i know u can do it!

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

semoga hana terus kuat..

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome