rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 17 January 2014

antara tanda2 hampir kiamat !

assalamualaikum w.b.t
(auto post)


tanda2 kiamat kecil aku pernah share. kalau nak baca boleh klik pautan tu.

hmm perkongsian untuk semua. semoga dijauhkan dari sifat2 seperti ini. :')

14 comments:

Sally Samsaiman said...

tapi skrg mmg banyak nmpk camni.... :(

Gee Lion said...

betul kata cik Sally atas nun, sekarang dah banyak macam nih... )':

Norhasniza Khalid said...

Jangan kita jadi seperti ini cukuplah...

nana kimie said...

betul2,nana pun ada nampak yang macam ni sekarang.huhu....

sYiRa LoKMaN said...

mohon dijauhi perkara mcm ni

Akeyla Azmi said...

ramai sangat cemni haih.
Lagi2 queen control.
Sampai laki tu lupa parents dia.. .:( </3

adrianna syaz said...

Ye..sya pun nmpk byk yg cmni.. :'(

Mazni Munawar said...

zaman sekarang mmng dah banyak dah berlaku camni :(

Lieya Von Jay said...

agree . banyak sgt yg mcm ni

mirza syazwina said...

haah,benda macam ni memang banyak dah berlaku

aisya said...

semoga dijauhkan lah dg sifat2 mcm ni. huhu

Cik Mun said...

harap2 dijauhkannn

Azhafizah Md Nor said...

semoga dijauhkan dari sikap macam ni.

Amanina Mads said...

perkongsian yg bagus untuk diri.. entah bila akan tiba masanya. hanya allah saja yg tahu

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome