rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 6 January 2014

berat menjadi lelaki !

assalamualaikum w.b.t
(auto post)


masing2 dihidupkan atas muka bumi nie punya tanggungjawab masing2. jangan pulak ada yang menunding jari cakap diri sendiri je yang betul. lelaki banyak tanggungjawab untuk menanggung dosa pahala anak perempuan adik perempuan kakak kalau tak tutup aurat dengan sempurna. kalau ibu ayah dekat kampung tak terjaga dia lagi yang tanggung. wanita pulak kena jaga makan pakai suami. suami keluar pergi kerja. isteri pulak kalau kerja pown hal rumah tangga dia tetap kena jaga. betul tak para isteri? haha aku tak ada pengalaman lagi nie. tp rasanya basic semua org tahu kan. ngeh2. in sha ALLAH aku nak jadi isteri yang awesome. cehh berangan je dulu. haha :P :P

ok bye !

4 comments:

Akeyla Azmi said...

Betul kak Hana.
Qila teringat lagi abah pernah lah jugak sedih.

Kenapa cerita melayu selalu derhaka dgn bapak tak jadi ape ape. Mmg lah ibu segala galanya huhu cuma dia sedih lah orang taknampak kepentingan bapa hehehehe.

<3

Gee Lion said...

setiap tanggungjawab yg diberi oleh Allah sesuai dgn kemampuan lelaki tersebut.

Allah dah melebihkan golongan mereka berbanding wanita. jadi lelaki, sila kuat sesuai dgn kelebihan yg anda ada.

(:

Azhafizah Md Nor said...

setiap orang ada tanggungjawab tak kira lelaki perempuan..

mirza syazwina said...

insyAllah,dah ada dah ciri-ciri isteri yang awesome ni ^_^

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome