rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 16 January 2014

berharap atau berhenti berharap?

assalamualaikum w.b.t

sekali pandang mungkin biasa tapi yang rasa pada yang dipandang. sakit. bibir dah mula kering. mungkin tunggu masa berdarah. pedih bila tekena walau setitis air. ada garis2 rekahan. dia cuma memandang simpati tapi aku tak peduli. yang rasa aku. bukan sesiapa. kau mahu pun dia. sama sahaja. aku tak perlu simpati sesiapa.

kalau pesan tidak mahu aku berharap. boleh. tapi dengan cara aku pergi. itu cara aku untuk tidak berharap lagi. hentikan layanan baik itu. hentikan perhubungan yang menghubung dua jiwa. bila aku kata aku akan pergi, kenapa perlu dihalang? kenapa perlu bicara sampainya hati aku? bukan aku mahu bukan juga mahu mu aku tahu. 

janganlah kejam pada hati. hati aku tak apa. tapi pada hati sendiri. sungguh aku sedang menghitung hari. kalau kau sendiri yang mahu cara begini kalau kau sendiri masih tak boleh untuk beritahu macam mana aku beritahu. kau pinta sahaja satu kali, aku boleh turutkan walau aku sendiri tak ikhlas. ya, bicara aku semalam tak pernah ikhlas. tapi tangis bukan mainan. kau kena tahu.

#owhh abaikan entry dramatis nie. aku kurang sihat sikit. bibir aku sakit sangat nie ha. kering cuma tunggu saat berdarah. kurang air. nak gelak pown sakit bercakap pown sakit. ALHAMDUILLAH. ujian. :')


klik satu kali. dah menabung bgtwu. nt aku klik dekat tabung korang pulak ea? hik2. :)

5 comments:

nana kimie said...

banyakkan minum air masak ye hana....

p/s: ecece nana nasihat orang je pandai,diri sendiri pun kurang minum air,hihi..

Azhafizah Md Nor said...

take care hana..tak salah berharap :)

adrianna syaz said...

Wah..nk ceta bibir sakit pun sngguh puitis hana..ngeh2..klik2 tuk hana dimlm ari :)semoga cpat sembuh bibir tu eh

Gee Lion said...

bibir kering, cer sapu mentimun or madu. kalau ada lidah buaya, mentega pon okay jugak..

jangan basahkan guna air liur. lagi bahaya..

jaga diri baik2 cik hana.. =3

mirza syazwina said...

sapu vaseline dekat bibir tu kak hana,insyAllah baik nanti..

take care!

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome