rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 1 January 2014

check list kenduri kahwin yang sunnah !

assalamualaikum w.b.t

aku sibuk hari nie. perasan tak perasan tak entry aku utk thn 2014 nie yang kedua utk hari nie? haha aku balik kampung tadi bebehh. sampai ke malam nie haa. so cerita hari nie? malas nak story pasal aku. tak ada benda menarik. cuma nak share pasal gambar bawah nie ^_^


yeayy. haha tetiba kan? siapa yang akan mendirikan masjid tak lama lagi. jom kita sama2 mencari redha NYA. :) :)

10 comments:

Cikgu Norazimah said...

Peringatan utk kamu jugak tu cik hana..hehe

msredcheesecake said...

Sape nak kawwn kena ikut ni... BArulah diberkati...kan

mirza syazwina said...

akak bila lagi?hekhekhek :p
bagus perkongsian akak hana ni ^ ^

adrianna syaz said...

Tetba trus rasa nk cari calon haha ^_^ klik2 tuk hana..

Norhasniza Khalid said...

hana nak kawen ekkk? eh! jemput mama ni, jangan diriku dilupai...

Boleh jenguk mama di sini.. Mamaniza.com

Mime MF said...

thanks atas perkongsian..InsyaAllah sm2 kita bt nt..eh? hehe^^

Pha Is said...

macam dah x lama lagi je ni.. heheh

aisya said...

pinjam checklist.. hehehe..

Amanina Mads said...

bestnya klau dpt kawen dan buat list mcm nie.. hihi

Invisible Me said...

Ehem. Tapi ini perkongsian yang baik. Untuk kebaikan bersama. Kenduri jgn lupa panggil :p

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome