rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 25 January 2014

congrats for u cik adha !

assalamualaikum w.b.t

hari ni gua sibuk dengan majlis perkahwinan roommate aku masa kolej dulu. cik adha, cik mun, cik ayu, cik ain, cik kila dan aku. pernah buat perjanjian dan siap ada buat rakaman video lagi. siapa kahwin dulu kena belanja makan. makan nasik minyak je. haha tapi aku sorang je yang attend. classmate lain semua sibuk dengan komitmen masing2 yang tak dapat dielakkan. jd dorang kena claim la nanti kan dengan cik adha? aku? nak join jugak. tak kira ! haha

kegembiraan? kegilaan? itulah kami bila berjumpa. ibarat berkurun lamanya tidak bersua mata. ingatkan bila dah kerja dan ada komitmen masing2, semua dah berubah. rupanya sama je perangai. gila2, kaki nganjeng tetap sama. haha

may ALLAH brings ur happiness and bless ur marital till jannah. jadi isteri solehah untuk encik hadi ismail ea? hadi, jaga kawan aku nie bebaik. bimbing dia menuju ke syurga. :)

agak gegar sikit gambar. tapi masih boleh nampak fake smile yang terukir dari wajah aku kan? senyuman aku gelak tawa aku. tak apa. aku masih boleh tanggung seorang diri. asalkan ALLAH ada untuk aku. sudah lebih dari cukup. :')

terima kasih guys. apa yang korang lakukan utk aku hari nie aku akan balas bila dah tiba masanya nanti. in sha ALLAH. datang KL sila beritahu. aku boleh belanja makan ke kan? tp tunggu gaji aku. haha

aku? masih dengan wajah biru. tapi hati? entahlah. masih lagi sama. tetap tak berubah. :')

derita aku? aku lebih rela menanggung seorang. tapi bahagia aku? akan aku kongsikan dengan mereka yang aku sayang. adil atau tidak, itu belakang cerita sebab aku lebih suka berpura2 bahagia untuk buatkan mereka tidak rasa terbeban dengan apa yang aku alami.. itulah aku. kusut memikirkan permasalahan yang entah bila akan ada kesudahannya. bersabarlah hana. pasti dipenghujungnya akan ada yang lebih baik. jadi hipokritlah untuk sementara waktu. bebeh. ! :)

4 comments:

sYiRa LoKMaN said...

SALAM...SINGGAH SINI :) http://syiralokman.blogspot.com/2014/01/seratus-sunnah-rasulullah-saw.html MUNCUL KEMBALI ! ^_^ HEHE..

Akeyla Azmi said...

inshaallah ending akak nnt ok lah tu ok? bebeh hehehhehe :D

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

akak doakan yang terbaik untuk hana juga..

Azhafizah Md Nor said...

Tahniah untuk kawan hana..cantik pengantin :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome