rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 7 January 2014

dimanakah rumah sewa area HKL ?

assalamualaikum w.b.t
(auto post)

milik en.google

tolong aku boleh tak kengkawan?? siapa dok area HKL dekat kampung baru sana? aku org melaka nie ha. semalam call HKL dia kata hostel tak disediakan. nt masa lapor diri isi borang asrama. kalau ada rezeki dapatlah. sedih kan dengar??

means kalau tak dapat memang kena cari penempatan sendiri. aku buntu nie ha. pening2. dah la org jauh. tak pernah pulak tu datang KL sorang2. ya mmg dulu aku duduk KL. tp zaman tu zaman kanak2 ribena aku. umur 4 tahun lg. then pindah melaka lepas tu. jd aku ibarat rusa masuk kampung dokk.. haihh

mintak jasa baik korang. sudi kah membantu hamba yang kekurangan idea nie? aku memerlukan rumah sewa yang dekat je. sebab tak ada transport. kalau takat naik LRT ke bas ke boleh la. teksi? oh nak save bajet. nak menangis je rasa nya. semoga ALLAH permudahkan urusan aku. :')

7 comments:

Sally Samsaiman said...

aigooo~ kenapa gitu pulak...bukan semua dapat asrama la gitu..? haihhh! kak sally tak tau plak mana nak cari...hana kena jalan la mencari...sbb kampung baru pun sewa mahal sgt -_-'

aisya said...

nak tolong tak tau lah. huhu. hopefully dapat lah jumpa rumah sewa.. semoga dipermudahkan segala urusan ye.

Azhafizah Md Nor said...

alahai hana fiza takde pulak kengkawan atau sedara kat sana..tak dapat nak bantu hana..sorry ye..Hopefully ada yang sudi membantu hana.

Gee Lion said...

Cik Hana, cuba bukak mudah.my atau ibilik. Iklan bilik kosong banyak kat situ.

HKL ni setahu saya dekat dengan stesen monorail titiwangsa dan dekat dengan sentul lrt station.

mungkin cik Hana boleh cari rumah sewa di sepanjang laluan LRT/monorail tersebut. inshaAllah berjumpa, moga dipermudahkan.. (:

terjumpa ni masa googling tadi

usj.com.my/bulletin/upload/showthread.php?24276-Nearest-Monorail-Putra-to-Hospital-KL

Akeyla Azmi said...

may allah ease ur pain kak :(
jgn nangis. inshaallah ada lah tu ok1!!

mirza syazwina said...

tak pandai pulak pasal rumah sewa ni,kak hana insyAllah nanti dpt tu k :)

Cikgu Norazimah said...

paling dekat area kampung baru, kat situ banyak rumah sewa, tapi mahal sikit la, nk murah cari area sentul, tapi kena naik public transport ke hkl

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome