rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 14 January 2014

fake smile itu lah aku.

assalamualaikum w.b.t

aku sibuk sangat hari nie. maaf tak balas kunjungan korang. preparation nak ke HKL. :")


fake smile kan? nampak sangat. tp masih mampu mengukir senyum. haha :)

satu benda je aku nak bg twu. bila aku ada masalah aku akan cuba cari tempat untuk aku melepaskan lelah. tapi aku bukan suka meluah apatah lagi meminta2 untuk dia mendengar. cukup sekadar ada bahu untuk aku lepaskan tangis. itu sahaja. cukup. aku semakin menghitung hari. kalau lah diberi pilihan aku nak terus di dunia tu tanpa fikirkan sebarang masalah. kalau :')

#apa yang berlaku semalam hari nie dan akan datang semuanya adalah ujian. merungut? jangan. mengalah? kuatlah. semoga akan ada cerahnya masa depan itu. :)

*esok aku JPJ motor. doakan aku tw !*

13 comments:

mirza syazwina said...

fake smile pun comel la kak hana ^_^..goodluck okay :)

nana kimie said...

gudluck tau!test keta mcm mana dear?

salam maulidur rasul:)

QV said...

masalah , kesedihan sentiasa datang tanpa diundang . itulah namanya kehidupan ...

Abak's Role said...

Senyum dan teruslan senyum... In Shaa Allah

ain diyana said...

senyum waktu kesukaran tanda kecekalan.. :) teruskan senyum.. selamat bekerja

ZalinZalina said...

Sucinya muka awak :)

Pha Is said...

smoga lebih tabah menjalani ujian yg mendatang..:)
n good luck test jpj moto..

Azhafizah Md Nor said...

cantik manis nurse kita ni kan..All the best hana :)

TelingaBulat said...

gud luck hana ;)

Asha Lya said...

salam perkenalan cik asha hana..nama kita lebih kurang je la hihi..

aisya said...

all the best hana... :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

all the best hana. :D

Gee Lion said...

takpe fake sekali sekala.
mana tahu dari fake boleh jadi ikhlas.
cari feel cari feel... hehe..

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome