rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 15 January 2014

gagal sekali tak semestinya gagal selamanya kan? :)

assalamualaikum w.b.t

hmm hmmm hmm. apa nie JPJ gagal pulak. abg aku pown tak percaya aku boleh gagal JPJ motor. what? cik nan cikgu lesen aku tu kata hati aku nie kecik. sikit2 nervous sikit2 nervous.

before nie masa mula2 je titi jatuh. then ok je tw masa waktu belajar. kali nie time JPJ pulak. sebal aku weyh. macam2 masalah. lepas nie susah la aku nak arrange kan masa untuk habiskan lesen. dah la keje nurse susah dapat cuti. dengan kereta pown tertangguh lesennya. kalau aku tak nak habiskan P boleh tak? haihhh T_T


#gagal sekali tak semestinya gagal selamanya kan? memang la. tapi aku nak arrange kan masa tu nanti. pening aku. -_-

8 comments:

Lieya Von Jay said...

relax la hana . kak dulu pon kali ke 3 baru lulus.. hehehe :)

Akeyla Azmi said...

allah T_T
kesiannya akak.
Betul, masa tu je haa yg tak mengizinkan.
:/

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

akak dulu ambil lesen motor dan kereta.. akhirnya lesen motor tu tak pergi exam sebab kena tukar dari perak ke KL.. akak ambil lesen kereta masa di KL sebab masa tu nak beli kereta.. lesen motor sampai sekarang tak ambil.. hehe..

Gee Lion said...

saya sampai sekarang tak ambil lesen kereta + motor cik hana.. sungguh takde masa. bos dah bising2 tapi saya buat dunno je. hehe..

Pha Is said...

x pe, boleh cuba lagi.. hehe.. nasib baik masa ambik lesen moto dulu sekali buat je dah lulus.. selalu org cakap paling susah masa brek kecemasan... tapi saya buat okay je.. heheh

Azhafizah Md Nor said...

takpe hana..kalau moto boleh guna L dulu..next test do your best ye :)

mirza syazwina said...

betul tu,mungkin ada hikmah disebaliknya..teruskan usaha!:)

nana kimie said...

betul tu,bukan bermakna gagal selamanya...nana just ada lesen keta je,tu pun xbawak2..huhu...

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome