rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 2 January 2014

HKL?? :'(

assalamualaikum w.b.t


ya. even surat tak sampai lagi, tapi aku tengok dekat portal KKM petang tadi waktu aku tengah rehat. budak batch aku. aku dapat HKL, dak john dengan zira dpat JB, zack dapat area selangor dan kak yaya pulak dapat shah alam. dekat2 la tu kan dengan zack. aku? alone weyh. no gang. harap ada perubahan masa dapat surat nanti. mujur ada rakan blogger yang area dekat2 dengan aku. KAK SALLYAEFA and KAK LIEYA tak tahu lagi dapat mana. terima kasih kak sally sudi membantu dan meringankan beban di hati. hehe

ya, sana sangat busy. ilmu aku tak cukup. takut tak mampu catch up. maybe sebab time praktikal aku banyak ngulau kan. nie ha hamik. tak apalah. grab peluang depan mata. bukan senang nak dapat keje sekarang. hopefully ALLAH permudahkan urusan aku dan kawan2.

#aku ada jugak mengadu dekat si bontong. katanya jangan la risau sangat. bukan jauh pown dari melaka. abg2 dia pown dekat sana. banyak lah. dia tak takut ke aku pergi sana? dia tak takut ke hati aku beralih nanti? dia tak takut ke? aku nie haa takut weyh. takut dia berubah hati je nanti haha. lg pown abg2 dia bukan rapat dengan aku pown. kenal2 macam tu je. dia nak amik hati aku balik dia kata nanti dia mintak keje dekat sana. adehh. korang yang dok sana jangan sombong. jumpa tegur la ea. in sha ALLAH aku pown tak sombong.  hehe risau2 T_T

15 comments:

Amanina Mads said...

alhamdulillah.. tahniah dear! nanti ada la kwn baru tu :)

Akeyla Azmi said...

huhuhhu kak hana boleh punya ok!!! <33333333

Norhasniza Khalid said...

kalau kat jb tadi, hari-hari mama singgah hospital.. hihi

Gee Lion said...

HKL je? untung2 boleh terserempak kita nnti.. hew hew.. :P

ZalinZalina said...

Cabaran tu Hana...anak saudara kak ina 2 orang pernah jadi nurse kat HKL tu...memang sentiasa sibuk katanya...

nana kimie said...

semoga dipermudahkan segala urusan hana..tahniah ye:)

Fizalinolie said...

Tahniah Hana. Takpe... Nanti adalah tu geng. Jadikan ia suatu pengalaman. Tempat sibuk macam HKL mesti byk ilmu Hana dpt. Untungla Hana...

Invisible Me said...

Jangan sedih-sedih. Moga dipermudahkan :)

aisya said...

insyaAllah okay2 je nanti. all the best! :)

Anne Nurain said...

tahniah! semoga dipermudahkan segala urusan.. hana boleh tu, chaiyok2! hehehe..

Seri Selaseh said...

tahniah... bakal jadi anak perantau la ni. Melaka dgn HKL tu dekat je. Ada member keje KL tiap2 hujung minggu balik Melaka. 2 jam je travel.

Niena Reen said...

Congrats kak hana! Good luck ya! InsyaAllah semuanya berjalan lancar nanti. Jangan le risau. Allah pasti ada dengan kita! :)

Azhafizah Md Nor said...

All the best Hana..sure happy nanti tu..dun worry

mirza syazwina said...

tempat baru pengalaman baru kak hana,insyAllah boleh !

Lieya Von Jay said...

hana ! chill ok ? akak baru terbaca ni ha ... harap nanti dapat lah kita hang out together2 . ^_^ akak nanti kat subang so boleh lah kan ... ^_^ jangan risau sangat tau .. sure everything will always be fine

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome