rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 9 January 2014

kesan dari tatoo yang tak jadi !

assalamualaikum w.b.t
(auto post)


ngeri kan? haihh tak cantik pown tatoo nie. buruk sangat. ingat tw. jangan ukir dekat badan. hukumnya HARAM. sekian ceramah saya pada tengahari nie. haha k bye !

12 comments:

Wahidah BME said...

Menakutkan ! X paham la nape dorg ni berani nk wt...

Norhasniza Khalid said...

aaaaaaaaa.... takutnyaaaa... geli, yekkk

LELAKI INI said...

paling geli yg butir2 besar ade lenjir kat dalam tu

yek. =.=

aisya said...

dah la nak buat pun sakit! Menyeksa diri sendiri je. Ada sorg schoolmate sy gila sgt dgn tatoo ni. (non muslim lah semestinya). Katanya design cantik2. cantik pun menyeksa diri buat ape.

Azhafizah Md Nor said...

menakutkan je tengok..

mirza syazwina said...

seramnya tengok,buat apa buat macam tu..buruk je..huhuu

Mime MF said...

aishh geli2..yg naik smp gelembung2 air tu knp la..emmm

adrianna syaz said...

Huhu..jd apa je dah ni..

ZalinZalina said...

Takmo tengok..takut dan ngeriiiii..

Cikgu Norazimah said...

takde penyakit gi cari penyakit..inilah dia ! ahaks

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

ngerinya.. tengok gelembung tu..

nana kimie said...

ish takutnya tgk..

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome