rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 9 January 2014

kusut sayang kusut !

assalamualaikum w.b.t


apa yang kusut nya? nak mencari rumah sewa sampai makan pown tak lalu. sampai mandi pown tak basah. apa? ingat aku main2? pukul berapa aku baru makan tadi semata2 sebab nak cari rumah sewa? yang dekat plaza rah tu. even berdepan dengan HKL awat mahal sangat starting dia RM1020.  means utk dua bulan deposit campur dengan bil api air RM120. blan2 bayar RM300. full furnish. nama pown KONDO kan? satu kepala je tw RM1020 utk starting! ok nie pilihan pertama.

yang kedua pulak. dekat setapak pulak. jauh cket dari HKL. kena naik bas la. tapi mampu ke aku? sebab KL tahu la kan jammed dia mcm mana. haihh tp murah. dia ikut rumah. satu rumah RM600. perabut dah ada. so kena cari ramai sikit la housemate. baru murah cket. hmm entah la weyh. kusut aku. dekat area setapak tu ada LRT tak? aku bukan org situ. -_-

dengan badan tak sihat mencari sana sini. ya ALLAH ujian2. tak apa. bersusah2 dulu kan. in sha ALLAH semuanya akan ok. nanti aku blogwalking tw korang2. nie aku sangat2 sibuk uruskan itu ini. nak nanges je rasa. lahai. ok wish me luck. ! T_T

6 comments:

Cikgu Norazimah said...

carilah roomate, jimat sikit nk byr monthly ;)

Azhafizah Md Nor said...

jangan kusut hana sayang..setiap permasalahan ada penyelesaiannya.InshaAllah ada nanti housemate tu

Norhasniza Khalid said...

hana, nanti pm no tel hana, mama ramai kawan area KL tempat hana, nanti mama cuba tolong...

kamaredzuan mark abdul rahman said...

salam,kalo nak g hkl dari stapak....bole naik lrt dari tmn melati atau gombak pastu turun kat kl sentral naik monorel smpi chow kit....jauh sikit nak memusing yek

Akeyla Azmi said...

alaaa TT_TT
qila tak tahu ugh!!!
Sorry kak hana!!!
:(
Hm inshaallah ada lah tu roomate :)
qila rasa kak hana ambik setapak kot, tapi its up to u!!
ikut kak hana senang lah :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

semoga dipermudahkan oleh Allah..

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome