rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 17 January 2014

memori harus dihapuskan atau dibawa bersama?

assalamualaikum w.b.t

maaf kesibukan melanda sedikit sampai tak boleh nak balas kunjungan. aku pack barang hari nie.

nampak tak betapa obsesnya aku dengan warna biru? :D

then masa kemas2 terjumpa la dua benda yang tersangat lah penting bagi aku.

buku nie. dia macam diari tapi bukan. macam mana tu? tapi yang pasti tersimpan seribu satu rahsia dan kenangan. nampak tak gambar kecik terselit tu? tu pown termasuk dalam memori juga. :')

dan ini. satu memori ada pada dia. aku pernah bagi masa ulangtahun kelahiran dia. dan satu lagi aku simpan buat kenangan. frame pown sama. gambar pown sama. dia pernah ambil gambar nie betul2 atas sejadah then bagi pada aku. maybe dia tak tahu yang satu lagi ada pada aku. :')

patut atau tak aku bawak memori2 nie bersama atau tinggalkan sahaja memori2 nie ke belakang? tapi yang pasti gambar dengan bontong aku bawak bersama. bukan sebab aku tak sanggup mematikan hati tapi kerana aku belum bersedia. kalau kau dah yakin aku ada dalam masa depan kau, carilah aku. sebab aku sedang menunggu dan tetap menunggu. tapi kalau kau tetap tak yakin beritahu juga. biar satu hari nanti aku bersedia mematikan segala memori. biarlah pemergian aku dianggap pengecut tapi bagi aku ini sahaja cara untuk hentikan segala pengharapan. maaf atas segala dan aku tahu kau tak niat bicara seperti itu. biar takdir dan waktu menentukan. (:

7 comments:

Akeyla Azmi said...

<33333 awh jgn sedih2 kak hana :)
hehehehe

Fizalinolie said...

Hana suka color biru ek! Andai jodoh telah tertulis. Pasti ia tak kan ke mana Hana. Yang penting.... Good luck ok.

Nur Aliyah Syofia said...

salam.. singgah dan follow sini :-) follow me back?? http://aliyahsyofia.blogspot.com/

Azhafizah Md Nor said...

memang obses habis biru ni hana..kalau semua pun biru sebab fav kaler mesti cantik kan :).take care hana

Gee Lion said...

Cik Hana,
If you are brave to say goodbye, life will reward you with A new Hello.

good luck with your future undertaking. ^^

mirza syazwina said...

biru semuanya kak hana..hehee
jaga diri baik2 taw kak hana :)

Amanina Mads said...

jgn la emo2.. hehe. semuanya biru tu. wahh.. tak lama lg nk menempuh alam pekerjaan kena ada semangat baru hana :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome