rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 8 January 2014

mereka tak rasa tapi ALLAH tahu.

assalamualaikum w.b.t

perut lapar gila nie ha. tapi dah tak larat nak bangun untuk cari nasi. arghh jangan la makin teruk. tak suka makan ubat dok. wahai badan ku yang gemuk, kau tak kesian ke dengan tuan kesayangan kau nie?? T_T

owhh di mana kudrat ku? ya ALLAH. aku tak nak ler makan ubat. jangan nak gelak sangat hokeyy. even aku nurse ubat aku "alergic" ! kalau nak aku muntah hijau paksa lah aku. -_-

in sha ALLAH.

#tak ada entry menarik untuk dibaca. kalau badan dah sihat akal pown akan berfungsi dengan baik semula untuk update. nt aku berkunjung ok? i need to take a good rest. :')

dan fikiran aku kusut sangat2 nie ha. macam2 benda nak fikir. dengan rumah sewa tak jumpa2 lagi. dengan 'mereka' yang menganggap aku seperti tiada. bila kah semuanya akan berakhir? tak apa. ALLAH Maha Mendengar. manusia bila kita sakit, mereka tak rasa. bahkan dikatanya kita saja pura2. tapi ALLAH tahu. :'D

8 comments:

mirza syazwina said...

kak hana,kuat ok..kalau tak sihat lagi rest cukup2 taw:)

Akeyla Azmi said...

gi gi lah tidor kak <3333
hmm. betul, allah tahu semua.
jgn risau... :)

Azhafizah Md Nor said...

Nurse suruh orang makan ubat tapi nurse sendiri tak nak makan ubat ek..

Gee Lion said...

mungkin, selepas mengharungi segala kesusahan ni akan ada sesuatu yg baik menunggu cik hana di tempat baru. inshaAllah.. (=

Cikgu Norazimah said...

sama la kita..CN pun susah nk makan ubat dulu2..tapi lepas preggy, semua ubat CN sanggup telan demi anak tersyang ;)

Mime MF said...

get well soon dear~ ;)

ain diyana said...

semoga cepat sembuh.. jgn degil.. makan je ubat.. (mcm lah diri ini pun rajin makan ubat) .. huhu

aisya said...

Kuatkan diri, tabahkan hati.. Hana boleh! huhu

get well soon ye..

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome