rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 11 January 2014

pages or tab menu !

assalamualaikum w.b.t


yeayy. tab menu dah siap. nampak tak dekat atas? haha sebab tu aku tak blogwalking. puas devide2 kan menu. cewah. tp nak harapkan tab menu yang comel memang tak la. buat masa nie tak ada masa. hehe nt dah ada masa aku buat la tab menu yang comel sendiri. tapi macam mana nak center kan? adehhh puas dah aku cari macam2 kod tp still mcm nie jugak. nie pown aku adjust2 word dia kasik panjang kan kasik pendekkan. haha

#ya ALLAH, rindu itu datang dari kehendakMU. jika kau yang hadirkan satu rasa itu, aku tak akan mengeluh. terima kasih. sekurang2nya aku masih rasainya. :)

*salam maghrib. lepas maghrib aku blogwalking*

8 comments:

Sally Samsaiman said...

kak sally pakai yang ni...so far okay laa...

http://nynathelittlegirllovestory.blogspot.com/2011/12/tutorial-centerkan-pages-or-menu-tab.html

Akeyla Azmi said...

wah wah wah kemain kak hana ye huuhuhu :D

Mime MF said...

hehe rajinnya edit blog...^^

mirza syazwina said...

kak hana ni pandaila mengedit blog kan..hehee

QV said...

saya pun sedang belajar edit blog . mmg perlu kesabaran lah !

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

wah.. comelnya.. :D

Pha Is said...

ha ah.. baru prasan.. eh, tab "amaran!!" tu bnda apa..?

aisya said...

cantikkk. hehe

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome