rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 25 January 2014

pertama kali dengan komuter !

assalamualaikum w.b.t


hahah masa nak beli token nak touch token dekat laluan masuk tu. rasa mcm sengal2 je. serius weyh. nasib baik ada mamat tu yang membantu. kakak senior aku pown lebih kurang jugak. haha biasalah tu kan. tak pernah merantau. aku je. kakak senior aku tu pernah ler tapi adik dia yang uruskan selama nie.

ok lepas nie aku kena biasakan diri dengan komuter ke LRT ke jadah2 tu semua. haha dan aku ada dekat melaka sudah nie ! esok balik KL balik. minggu depan raya cina cuti sampai hari isnin. yeayy ! jadi haruslah balik. haha lepas nie dah susah capat cuti :'(

ok lagi satu nak cerita semalam bos iaitu pengarah jabatan kecemasan aku ajak dinner kan. dengan budak2 sama jabatan ler. untuk meraikan majlis perpisahan orang2 jabatan yang nak transfer out katanya. aku tak join pown. sebab poket sifar satu sebab nak balik satu. haha dekat redbox tu. kata sister2 dekat wad, bos suka karoke. tapi masa dalam waktu kerja dia macam singa. mulut pown kemain lagi. malas nak cerita -_-

LOL aku nak kemas2 rumah. kejap lagi nak gerak ke wedding member gua. nak pakai apa nie nak pakai apa nie nak pakai baju apa nie. -_-'

7 comments:

Abak Lorong Cinta said...

huhuhu..tringat jgak pngalaman ptama abak..hehe

Abak Lorong Cinta said...

huhuhu..tringat jgak pngalaman ptama abak..hehe

Norhasniza Khalid said...

jangan kata kan hana.. mama pun sama.. hihi

Sally Samsaiman said...

BAGUS! lepas ni senang nak g mana-mana :)

Rieryn Aireyna said...

happy holiday yerp :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

akak pun macam tu juga hana.. nasib baik ada orang tolong.. hehe..

Azhafizah Md Nor said...

biasalah mula² memang blur..lama² tak de hal da

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome