rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 20 January 2014

POETRY - bila aku sedang merindu !

assalamualaikum w.b.t

rasa rindu kian membuak
pada siapa aku kurang pasti
mungkin juga pada keluarga
atau pada teman
mungkin juga pada dia?
musykil
jantung dup dap seiring dengan rasa
apa tandanya?
aku khayal
takut terlebih laluk dengan rasa yang kurang pasti
baju merah kepunyaan dia aku tatap
jubah hitam pemberian dia?
pada hari pertama aku sarungkan ke tubuh
dapat kredit percuma
tangan gatal pula
tapi reset semula minda dan akal
tak mungkin
bukan kerana ego
tapi kerana kata kata....dia
sabarlah jiwa
biarlah rindu seiring dengan doa

KLCC view ! nie dari rumah aku yang bertingkat 20. haha time rindu aku pada orang2 melakau aku tengok sini lah. tenang je. cantik sungguh. ALLAH, jagalah aku di sini jagakan lah hati aku. takut tersalah pilih jalan. takut tersalah langkah takut tersungkur di jurang dalam. :')

*tak ada masa lagi nak blogwalking. kiss hug sikit*

6 comments:

Abak Lorong Cinta said...

nice... :D

Cik Mun said...

cantiknye..tinggi tu tingkat 20..

Akeyla Azmi said...

alahaiiii hihihihi rindu sape tuuu :PP

Akeyla Azmi said...

bestnya view hihihi

Lieya Von Jay said...

weeee.. umah adik kak pon dekat area yg leh nampak view KLcc gak hana . :) sabaq ya wahai hati. rindu itu walaupon perit tetap indah

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

jangan sedih-sedih hana.. semoga dipermudahkan oleh Allah segalanya..

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome